hallooooow,ik ben ff nieuwschierig of jullie het van onderen nog scheren nu jullie zwanger zijn. ik weet dat hoe dikker de buik word het des te moeilijker gaat. maar doe je het dan helemaal niet meer,of doet vriendlief het of doe je het met een spiegel,of op gevoel?? ik weet in ieder geval wel als ik hopelijk straks zelfs zwanger mag zijn dat ik het hoe dan ook bij houd maakt me niet uit hoe maar t gebeurd! al moet me vriend me helpen hahahaha. ben benieuwd dames!
Op dit moment doe ik het nog zelf met een spiegel. 1x in de week alles goed bijwerken en de liezen daar haal ik bijna dagelijks "op gevoel" het mes langs. Had het wel aan mijn man gevraagd of hij het wilde doen, dat wilde hij ook wel, maar zelf gaat het nog prima. Doe ik het toch liever zelf... Maar ik vind wel belangrijk dat het er allemaal netjes uitziet, gewoon lekker voor me zelf... XX
ik houd alles netjes bij hoor, ik mag er niet aan denken dat mijn kindje straks met een pruikje geboren gaat worden. Doe het gewoon op gevoel en laat mijn vriend altijd eens controleren of alles der af is, maar meestal doe ik het wel goed.
whahahahahahahha dat lijkt me dus ook verschrikkelijk en stel dat je hechtingen krijgt is het ook niet echt super als er haren in de weg zitten!
Ik ga het inderdaad gewoon bijhouden en mijn mannetje mag lekker helpen beter netjes dan zo'n hele bos!
bij me eerste zwangerschap heeft vanaf de 7 de maand manlief het gedaan hihi vond het doodeng de eerste keer maar hij deed het goed
Ja hoor, ik houd het ook gewoon netjes bij. Ik kan het niet meer echt goed zien, dus doe het gewoon op gevoel. Naderhand check ik het nog even met een spiegel en werk ik het eventueel nog een beetje bij.
bij dochter zelf gedaan tot aan de bevalling lukt best...zie mijn vriend al wat scheren daarbeneden!!
Ik zie er niks meer van dus het gaat op gevoel, volgens mij wel een beetje scheef maar goed, als het maar een beetje kort is, de haartjes aan de onderkant en bikinilijn weg zijn vind ik het voor nu prima.
Nou, dan zal ik de trend maar breken: ik heb het niet bijgehouden. Het kon me op een gegeven moment echt geen moer meer schelen, dus heb het gewoon lekker laten gaan Moet ik er wel bij zeggen dat ik redelijk bescheiden behaard ben van nature, dus de VK kon nog wel goed zien wat er gebeurde enz. Hahaha! Oh, en hechten was ook geen enkel probleem, hoor! Zelfs met al dat haar
Heb het bij de vorige tot het laatste moment bij gehouden en dat ben ik nu ook weer van plan, en toen ik het echt niet meer kon zien heb ik alles er maar afgehaald...
hoi hoi ik vind het ook qua hygiene een lekkerder gevoel hoor! en dit wordt ons eerste kindje en heb geen idee hoe ik me over een aantal maanden voel maar ben wel van plan het goed bij te houden daar beneden!! ik heb trouwens ergens gelezen/gehoord dat je maar beter zelf alles eraf kan scheren omdat als je inscheurt of ingeknipt wordt je dan toch nog geschoren wordt dit ivm met de hechtingen?! dus scheer ik bij voorbaat alles er zelf maar af! ( zolang ik het dan kan he )!! liefs sabsje
Het is wel erg mode natuurlijk nu, maar toen ik een tiener was (in de jaren 80 ) was dat allemaal niet het geval. Er was echt niet één meid die ik kende die zich meer schoor dan de bikinilijn. En onze moeders en oma's al helemaal niet Dus wat dat betreft vind ik het niet zo belangrijk, heb het ook jaren niet gedaan in de vorige eeuw
hier ook gewoon op gevoel en ik zal het echt wel tot het eind doen vind het maar niks als er straks ook nog is tegen een behaarde doos wordt aangekeken nee kaal schaam ik me niet maar behaard wel