hallo dames. ik heb blaasontsteking en daardoor ook harde buiken, verpleegkundige in ziekenhuis zei dat je daardoor eerder kan bevallen, ik vroeg me af of het in praktijk ook zo is. sarahay
Ik had bij de vorige zwangerschap op 38weken een blaasontsteking, had er inderdaad harde buiken door, maar die deden verder niks hoor. heb toen gewoon een AB kuurtje gehad, en toen ging het ook over!
Volgens mij is het meer door een verwaarloosde blaasontsteking.... Ik heb het bij mn vorige zoontje gehad met 39 weken en met 40 weken bevallen, zit nu al aan mn 3de AB kuur, dus ben benieuwd....
Het is heel uitzonderlijk, maar ik ken inmiddels genoeg verhalen van vrouwen die veel te vroeg zijn bevallen door een blaasontsteking. Omdat deze vrouwen nog niet een levensvatbare termijn hadden gehaald, is hun baby overleden.
Ik snap je probleem niet, jij bent toch 36 weken zwanger, jij bent allang voorbij die kritische behandelgrens van 24 weken en ook voorbij de grens van 34 weken (de grens waaronder nog een verhoogde sterfte door vroeggeboorte optreedt.) Als je dit soort informatie niet wilt hebben dan moet je er niet naar vragen. De waarheid is niet altijd leuk.
Ik heb mijn mn dochter 8 keer blaas ontsteking gehad en zeker 10 nierstenen! ik overdrijf niet! Ik heb 34 weken lang bloed in mijn urine gehad. Dochter is met 34 weken gehaald ivm hellp. Ik kreeg er geen harder buiken van, alleen wel nierstuwing, en soort van weeen, alleen dan nierweeen, als je snap wat ik bedoel.
Berte ik heb geen probleem, ik vind het juist nu goed als ik eerder ga bevallen, ben het zat namelijk. ik zei geruststellend omdat andere meiden die heel vroeg in de zwangerschap zitten ook dit lezen. van mij mag hij komen.
Nou ik persoonlijk vind dat die vrouwen beter op het risico gewezen kunnen worden, zodat ze meer alert zijn op symptomen enzo.
dit heeft niks met eerder bevallen te maken wat ik wil weten maar wel met blaasontsteking. ik heb met 31,4 in het ziekenhuis gelegen omdat ik blaasontsteking had. is het nou zo dat als je eenmaal blaasontsteking heb gehad in de zwangerschap dat je eerder kans heb dat het ook weer terug komt in de zwangerschap ? en ze zeggen dat het toch niet goed is als je gaat bevallen als je blaasontsteking heb of is dat onzin?
ik denk zowiezo dat je meer kans heb op een blaasontsteking in de zwangerschap dan normaal. maar morgen ga ik naar gyn dan weet ik meer.