9maanden boekje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kim90, 6 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim90

kim90 Actief lid

8 okt 2013
    466
    174
    43
    Vrouw
    GGZ Verpleegkundige
    Zoetermeer
    Ik zie allemaal vershillende 9 maanden dagboekjes staat.

nou ben ik zelf eigenlijk opzoek naar een boekje waar ik ook van alles in kan schrijven/ knippen / plakken, ook na de geboorte..

wie heeft een leuk goed idee ??
    Is er zo iets te koop?

2. Sayenna

Sayenna Actief lid

13 mrt 2013
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    K heb t 9 maanden dagboek van Pauline oud. Heb t tot nu
    Toe bijgehouden:). Daarna kun je van dezelfde serie een kraamdagboek, eerste jaar etc aanschaffen:)..

Maar helemaal zelf maken is wel erg leuk!!!

3. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Ik heb de zwanger agenda van Why's opgehaald bij de babydump, gratis, maar wel met reclame. Maar die pagina's kun je gemakkelijk een papier overheen plakken en daar je fotos ed inplakken. Er is ook best veel ruimte voor tekst. En nog een paar pagina's voor na de geboorte.
    k Zag dat xenos ook een 9 maanden boek heeft maar heb hem niet ingekeken.

4. kim90

kim90 Actief lid

8 okt 2013
    466
    174
    43
    Vrouw
    GGZ Verpleegkundige
    Zoetermeer
    Bedankt voor jullie tips !

5. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Ik vind het leuker om zelf dingen te schrijven. Bij dat boekje van Pauline oud zijn het steeds vragen die je moet beantwoorden. Dat spreekt mij niet zo aan...

Zelf heb ik het dagboeken van de hema. Is online te bestellen. Daar staan gewoon lege bladzijdes in per trimester en kun je dus zelf dingen schrijven en eventueel wat fotootjes plakken. Het is wel alleen voor de zwangerschap... Voor elk trimester staat wat info.

6. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Ik heb het 9 mnd dagboek van Marianne Ammelink. Wel minder leuk qua uiterlijk en vormgeving dan van Pauline Oud, maar met leuke info, en veel ruimte voor notities en foto's. Ik heb hier ook al mijn echo foto's ingeplakt.

7. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Ik heb het 9 maanden zwangerschapsplakboek. Schrijver weet ik niet, staat er niet op! Ik vind 'm superleuk, heeft een hippe buitenkant en bij elke week krijg je informatie over de ontwikkeling van je kindje. En dan staan er vragen bij als "Deze week droomde ik over..." of "Ik verheug me erg op...". En je kunt er elke week een foto van je buik in plakken (of nou ja, dat 'moet' want er staat elke week een vakje voor). Ik ben er heel blij mee!

Deze:
    bol.com | 9 maanden zwangerschapsplakboek, Gerard Janssen & Halkes Claudette | Boeken...

8. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL

Jaaaa die heb ik ook! Ben fan! Het leuke is dat je aan de hand van vragen antwoorden in kan vullen en allerlei dingen die je in kan plakken.:D

9. kim90

kim90 Actief lid

8 okt 2013
    466
    174
    43
    Vrouw
    GGZ Verpleegkundige
    Zoetermeer
    Ohhhh allemaal leuke tips ga gelijk even opzoek! Die van de hema lijkt me ook wel wat !!

10. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Die is echt leuk hoor! En niet zo duur! Ook fijn ;)

11. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Ik heb die het zwangerzapboek van Marielle Croon. Elke 2 blz. is 1 week. Je hebt bij elke dag een stuk of 10 regels waar je iets kan schrijven. Geen vragen. Wel elke week weer een bladzijde met info over de groei van je baby. Ook plek om de echo fotos in te plakken.

Buiten dat, schrijf ik brieven aan mijn dochter en ongeboren baby. Dit doe ik gewoon in word, en dat wordt langzaam een groot bestand met veel bladzijden. Ik ga dat uiteindelijk bundelen. Zodat dochter een boek heeft van brieven aan haar van tijdens de zw, en na de geboorte. Dit doe ik ook voor de nieuwe baby, en zo krijgen ze hun eigen 'boek' zegmaar.

12. angel071986

angel071986 Bekend lid

24 mrt 2013
    721
    113
    43
    Ik heb zelf een schriftje gemaakt, zodat ik mijn hele verhalen er in kan schrijven en geen rekening hoef te houden hoe groot de bladzijde is en wat er op past. Ik kan dan ook de foto's erin plakken

13. kim90

kim90 Actief lid

8 okt 2013
    466
    174
    43
    Vrouw
    GGZ Verpleegkundige
    Zoetermeer
    Dank jullie wel voor de tips ! Wat een mooi idee zeg sammie van die brieven !

14. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    @ Kim,

Ik hou wel van schrijven dus ;)
    Ik heb voor mn dochter zo'n 80 blz van tijdens de zw. vol gepend. Toen schreef ik wel eens elke dag. Nu ongeveer 1x per week. Toen ze net geboren was, die eerste maandn ook elke dag.

Nu nog hopen dat ze van lezen houden later :p

Deel Deze Pagina