Gel of arcryl Nagels ?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kiimmurd, 28 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiimmurd

Kiimmurd Actief lid

28 mrt 2007
    200
    0
    0
    FulltimeMama
    Rotterdam
    Hallo,
    Ik had een vraagje ik weet nu dat arcryl of gel nagels voorderest geen kwaad kan behalve dan dat de ene beter blijven zitten of juist niet door de hormonen !
    maar nu vroeg ik me af wat zouden jullie mijn aanraden Gel of acryl wat is steviger of wat is beter bij zwangere ?
    Ik zou het ook aan de nagelstyliste kunnen vragen maarja dat zijn chinezen die amper NL spreken :)
    Dus die moeite wou ik besparen

Wat raden jullie aan ?
    Alvast bedankt !!

Greetz kim

2. linaris

linaris Lid

28 apr 2007
    27
    0
    0
    Hoi,

Ik heb gelnagels, altijd al gehad, maar ook tijdens de zwangerschap. Gel blijft bij mij gewoon beter zitten. Ik merk inderdaad wel dat er tijdens de zwangerschap sneller lucht tussen komt, maar verder blijven ze naar mijn idee goed zitten.

suc6

3. marijke25

marijke25 Actief lid

27 mrt 2007
    266
    0
    0
    administratief medewerkster
    wezep
    hoi,

ik heb tijdens mijn zwangerschap altijd acrylnagels gehad. bleven uitstekend zitten en heb nooit last gehad van lucht onder de nagels.
    gel heb ik niks mee omdat die meestal dikker uitvallen dan acryl. maar ja het is maar net wat jij mooier vind.

groetjes marijke

4. Slagroomtoetje

Slagroomtoetje Actief lid

13 dec 2008
    417
    0
    0
    Nagelstyliste
    Ik ben een acryl-fan.... Ben zelf nagelstyliste en gebruik zelf alleen maar acryl. Dat vind ik persoonlijk het lekkerste werken, en zit ook het fijnste :)

Deel Deze Pagina