Hoi! Vandaag een follikelmeting gehad en mijn follikel was groot genoeg, dus vanavond om 6 uur mocht ik de pregnyl zetten. Om kwart over 8 schrok ik enorm; ik was vergeten de pregnyl te spuiten! Die dus om kwart over 8 alsnog gezet, maar weet iemand of dat kwaad kan? Het gaat alleen om een embryo terugplaatsing, niet om een punctie. De pregnyl zet je dan toch alleen maar om te timen dat je eisprong op een bepaald moment is zodat je baarmoeder op de dag van de terugplaatsing, voor mij dinsdag de 18e, geschikt is voor het embryootje, toch? Ga morgen sowieso even het verpleegkundigspreekuur bellen, maar om te voorkomen dat ik de hele nacht wakker lig graag jullie mening
Ik weet niet hoe nauw ze het in je ziekenhuis nemen, maar toen ik vorige maand een cryo terugplaatsing had moest ik de pregnyl gewoon s'avonds spuiten. Ik heb toen geen tijd mee gekregen en heb om 20 uur gespoten. Ik hoop voor je dat er niets aan de hand is, denk het wel.
Ja ik kon mij van de vorige keer ook niet echt herinneren dat ze een specifieke tijd hadden gezegd... Denk dat het allemaal wel mee zal vallen, maar zat wel even flink in de stress
Ja, ik weet dat het voor een punctie wel heel exact moet gebeuren, maar voor een cryo niet. Tegen mij zeiden ze dat ik de pregnyl moest zetten om de eisprong te ondersteunen en dat het daarom niet zo heel veel uitmaakte. Succes met je terugplaatsing!