hoi hoi nou opeens krijg ik allemaal nieuwe symptomen/ dingen in 1 week. maandag en dinsdag had ik ontzettend last van mijn bekken, dat had ik nog niet eerder gehad zo erg. gisteren verloor ik opeens voor het eerst met niezen paar druppeltjes urine. niet erg maar wel raar. en sinds gisteravond komt er ook vocht uit mijn tepels. best wel veel en raar om te zien. en dat allemaal in 1 week! het hoort er allemaal wel bij, maar zo snel alles achter elkaar vond ik wel even wennen! hihihihi liefs keina
hoi idd raar, maar je lijf maakt zich er natuurlijk helemaal klaar voor. Hier ook al soms natte plekken in mn shirt (gelukkig alleen s nachts) en met een volle blaas niezen of hoesten is ook niet meer zo slim... maar ik vraag me ook regelmatig af of dat geen afscheiding is ipv urine (sorry) gelukkig hier nog geen last van mn rug/ bekken, had ik bij de 1e zwsch rond de 30 weken geloof ik pas last van
Lekker he al die bijkomende symtomen... Hier vorige week ook een week met van alles en nog wat... Vulling eruit. Bekken pijn Duizelig en zelf bijna flauwvallen... Misselijkheid weer meer terug... Veel vaginaal vocht verlies... Hoort er allemaal bij is voor het goede doel Catheleine
het is zeker voor een goed doel! en ik vind het ook helemaal niet erg. maar het was echt zo'n week van. oh last van de bekken, nou ja dat kan ben al bijna 28 weken en het was bij mij voorspelt. volgende dag, oh ik verlies een druppel urine, nou ja ok. volgende dag, wat is dat van natte plekjes? oh mijn borsten lekken. en dat volgende zo op. en dat vond ik zo raar! hahahahahahahaha jullie ook veel succes verder met je zwangerschap