Ik heb al twee keer een topic gezien met wanneer vertellen. Maar zijn er ook mensen die het op een bepaald moment of manier hebben verteld?? Bij de eerste waren we zo blij dat we het snel en gewoon hebben verteld. Nu zwanger van de 2e en nu wil ik het op een speciale manier brengen. Heb een foto van mijn dochtertje (3.5 jaar) gemaakt. Met een pop in haar armen en heb een tekst er boven gezet 'Ik heb nu genoeg geoefend!! Het is nu eindelijk tijd dus. Ik word eindelijk grote zus!!!' Hier heb ik een puzzel van laten maken. 3x. Dit geven we volgende week los in een leuk zakje aan de ouders en zus. Mogen ze lekker puzzelen. Ik zou het leuk vinden om tehoren wat/of jullie hebben bedacht.
heeel leuk!!!!!! wij waren vorige keer zo enthousiast dat we het gelijk wilde vertellen aan mn ouders dat we de test maar in een envelop hebben gedaan maar dat is misgegaan dus de volgende keer wachten we de eerste echo af en dan kopen we iets speciaals voor de ouders opa en oma van mn vriend en een stelletje die onze 2de ouders onderhand zijn maar wat weten we nog niet! maar erg leuk bedacht joh super!!!!
Hoi, wij zijn zwanger van ons eerste kindje. We hebben onze ouders een Fotolijst waar 2 foto's in kunnen gegeven 1 met de echo foto en een met een gedicht. Het kwam heel leuk over... terwijl mijn moeder al wist dat ik zwanger ben moest ze toch wat traantjes laten bij het lezen van het gedicht!! haha
Nee hoor t-shirt is niet cliché. Haha ons dochtertje is 19 juni jarig en dan ben ik iets van 12 weken dan wil ik haar ook zo'n t-shirt aan doen.
Bij onze dochter hebben we het gewoon verteld. Waren toen zo van slag, omdat het eigenlijk niet echt gepland (maar wel heel welkom) was. Deze keer hebben we onze dochter een t-shirt aangedaan met van voor: Krijg ik nu een dikke kus... en op de achterkant: ... want ik word grote zus.