Had ik een voedingsbeha maat 70H besteld bij mijn lingeriewinkel, van het merk Anita...... krijg ik net een mailtje dat ze hem pas begin februari binnen krijgen. EN ik ben half januari uitgerekend. De voedingsbeha die ik nu draag is al aan de kleine kant. Wat moet ik nu doen. Ik ben bang dat de voedingsbeha die ik nu draag straks te veel knelt wat de borstvoeding misschien belemmert. En ik kan nergens anders een borstvoedings beha maat 70H vinden, wel vanaf 75 enzo maar ik moet echt maat 70H hebben.
Tja.....ik zou het niet zo goed weten eigenlijk. Misschien even een Normale BH kopen in die kopen in die maat en dan maar even de boel opzij schuiven ofzo? Weet het anders ook niet. Succes ermee in iedergeval
Kijk eens hier op deze site... daar kan je ze ook bestellen in jou maat: http://www.winkeltjes.net/naron/main.ph ... angerschap Succes!
Je hebt ook van die BH's waarvan je de bandjes kunt verwijderen. Misschien is het een idee om een normale BH te kopen waarbij dat kan. Als je dan voeding gaat geven hoef je alleen maar even het bandje los te koppelen en het lappie stof opzij schuiven.....
Het probleem als ik een normale beha in die maat koop is dat het altijd beugelbeha's zijn en dat wordt afgeraden bij borstvoeding. Anders wordt het de eerste 2 weken maar in een hempje ofzo lopen. Of de beugels uit een gewone beha halen, dat kan misschien ook nog.
ik vind het op zich niet zo erg dat ik de bandjes niet los kan halen, als ik maar een goed passende beha zonder beugel zou hebben die meerekt als mijn borsten vol of leeg zijn
Hoi, ik heb zelf van oude beha's voedingsbeha's gemaakt door de bandjes door te knippen en daar knoopsgaten in te maken. Dat zou je zelf misschien ook kunnen doen. Kijk verder eens op de site www.borstvoedingswinkel.nl daar hebben ze ze misschien nog. Succes. Groetjes
Ik heb besloten maar gewoon te wachten tot begin februari. Die eerste 2 of 3 weken doe ik het dan maar met mijn beha waar ik de beugels uit knip. Elk nadeel heb zijn voordeel want nu loop ik ook niet het risico dat ik hem nu koop en straks toch niet meer blijk te passen.... Op borstvoedingswinkel kon ik ook niets vinden Vera, bedankt voor de tip. De enige waar ik nog iets had gevonden was op de site van Emma Jane, daar hadden ze er ook 1 in mijn maat. Maar ik vind het zo moeilijk om een beha van meer dan 50 euro te bestellen zonder te kunnen passen
Mss kun je hier wat vinden..http://www.prettymum.nl/ Als 70H er niet tussen zit, kun je 75G mss proberen, komt met elkaar overeen...
Ook bij pretty mum heb ik helaas niets gevonden. 75G komt qua cup wel overeen maar is echt te wijd voor mij, dan gaat hij trekken/omhoog kruipen langs mijn rug dus dat is niet prettig. Maar goed, ik heb me er al bij neergelegd, ik zie wel hoe het loopt en doe de eerste 3 weken wel een beetje improviseren
Ach joh en misschien komt je kindje wel 2 weken te laat of loopt het met de borstvoeding wel helemaal niet zoals je zou willen. Je kunt er nu toch nog niks van zeggen. Enne wat betreft die beugels, in een voedingsbeha van Anita zitten ook beugels, dus ik vraag me af of het echt afknelt. Succes ermee. Groetjes