Hoe vertellen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Infantem Amor, 30 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Goedzo!!!! kop op!! :)

2. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Zo ik werd te herkenbaar dus mijn naam is aangepast...

3. I Wish

I Wish Actief lid

1 aug 2012
    326
    0
    0
    Den Haag
    Ik vind het altijd een beetje moeilijk.
    Wij proberen sinds kort zwanger te raken maar hebben dit aan niemand verteld.
    We hebben besloten dat "als" we zwanger raken we dit ook voor ons houden tot week 14.
    Mijn 2e zwangerschap was bij week 14 helaas afgebroken en er waren best wat mensen die wisten dat ik zwanger was. Ook misgunners....
    Als je dan een "miskraam" hebt ga je twijvelen aan wat je medemens je gunt.
    Ik geloof erin om het lekker voor je te houden tot je een beetje in de "v eilige" zone zit.

Puur een advies he...ieder zijn eigen ding
    Groetjes

4. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Dank je wel voor de tip, maar dat zouden we sowieso doen ;)
    Heb zelf in 2010 een miskraam gehad bij 14 weken... En mijn moeder 2 miskramen bij 13 en 14 weken, dus voor die tijd zeg ik sowieso niks.. Ja tegen mijn moeder omdat zij heel goed weet hoe ik mij voel.

Maar verder geniet ik zeker de eerst 3 maanden van de rust... Mijn schoonouders krijgen het ook zeker pas na 14 weken te horen, want mijn schoonmoeder is iemand die dan iedere week komt om mijn huis te poetsen (want ze vind dat een zwangere vrouw dat niet kan) en ze je alles uit handen neemt... Mijn eigen moeder is altijd een harde voorzich zelf geweest en ik ben net mijn moeder. Die heeft 1 dag voor mijn geboorte nog mee de radiator opgehangen ;)

5. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Zeker door het P'en? ;)

Deel Deze Pagina