Nog steeds niet ongesteld na diane pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Leaf, 8 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leaf

Leaf Niet meer actief

Hee dames,

Ik ben eind januari gestopt met de diane pil en nog steeds niet ongesteld. Ik zit dus al op een "cyclus" van 137 dagen!

En ik ben daar heel erg ontmoedigd door.

Wie heeft dit ook (gehad)? En hoelang duurde het voor jullie tot jullie weer ongesteld werden of zwanger?

We willen zo graag een kindje maar als ik niet ongesteld wordt kunnen we nooit echt beginnen :(. Het is nu net alsof we het voor spek en bonen doen.

Liefs,
    Hopeloze Leaf

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik werd destijds na 126 dagen na pilstop met Diane ongesteld. Maar jij wacht dus al langer....

Zwangerschapstesten ook gewoon negatief?

3. Leaf

Leaf Niet meer actief

Ook al zo lang dus! Hoe waren je cyclussen na de 126 dagen?

Zwangerschapstesten zijn helaas negatief. Ik heb het anderhalve week geleden voor het laatst getest.

4. Coach

Coach Actief lid

8 feb 2014
    240
    0
    0
    Belgiƫ
    Dat klopt natuurlijk niet. Elke poging die je nu doet, kan in theorie de goeie zijn.

5. Leaf

Leaf Niet meer actief

In theorie misschien wel maar zo voelt het niet. Geen ei betekent geen kans op baby :p

6. Logan

Logan Niet meer actief

Je begrijpt hopelijk wel dat ze na 137 dagen de moed op een goede poging zat zijn?

Ts; ik zou morgen nog eens testen en dan de huisarts vragen. Een halfjaar wachten op je cyclus klinkt mij wat lang. Al is het alleen maar voor wat geruststelling.:)

7. Kundera

Kundera Actief lid

14 aug 2013
    485
    328
    63
    Vorige keer toen ik gestopt was met Diane, kreeg ik na 50 dagen mijn eerste menstruatie en toen pas na 146 dagen. En toen ben ik tijdens het wachten op mijn derde menstruatie wegens het starten nieuwe studie weer aan de pil gegaan. Ben benieuwd hoe het nu gaat. Eerste cyclus was 50 dagen. Nu zit ik op dag 46.

Succes en sterkte! Het kan idd lang duren :(

8. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Daarna gelijk mooi regelmatig (27/28 dagen).

Ik ben destijds ook naar de huisarts geweest. Die zei dat ik het binnenkort vast snel zou worden. En verhip, een week later was ik ongesteld. Gelukkig.

Anders kun je uiteraard altijd je huisarts om advies vragen? Zeker gezien je kinderwens?

9. Leaf

Leaf Niet meer actief

@logan Halfjaar klinkt lang ja maar de huisarts zei tegen mij dat ik na een halfjaar pas hoefde langs te komen grr!

@kundera 146 dagen pff :p. Wel mooi dat je nu cyclussen hebt van 50 dagen ipv 146. Liever een mooie 28 natuurlijk!

@be happy Oh dat geeft me wel wat hoop dat het daarna ook misschien gelijk klaar is met de lange cyclussen!
    Ik ben ook al langs een huisarts gegaan en zij zei dat ik terug moest komen na een half jaar. Hopelijk komt mijn ongesteldheid voor die tijd maar ik schat die kans klein in.

10. Kundera

Kundera Actief lid

14 aug 2013
    485
    328
    63
    Hi Leaf,

Of het deze keer ook 50 dagen is durf ik natuurlijk niet te zeggen (en te hopen), kan weer z'n 100 iets worden.
    28 dagen gaat het bij ook niet worden dek ik. Had ik voor de pil altijd 34-36 dagen maar zeer regelmatig. Dus al ik dat terug zou krijgen, zou ik al blij zijn.

Ik snap de HA ook wel. Na hormonen rommel heeft lichaam gewoon hersteltijd nodig. Maar geduld en kinderwens gaan niet echt samen, nee ;)

Ik hoop dat je snel ongi of zwanger wordt want dan nog ook he.

Veel geduld en succes!

11. Logan

Logan Niet meer actief

Je moet dus in totaal een jaar wachten op je menstruatie? Idioot zeg!

12. shia

shia Bekend lid

7 jun 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe lang ben jij aan de pil geweest? xxx

13. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    Ik had een keer cyclus van 153 dagen.. Heel vervelend is dat, ik zat continu te wachten op een menstruatie. Ik denk dat je lichaam even flink van de rel is. Was je voor dat je aan anticonceptie begon ook zo onregelmatig ongesteld?

14. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

na het stoppen met de diane pil ben ik helemaal niet uit mezelf ongesteld geworden
    naar 238 dagen had ik een opgewekte menstruatie
    als ik jou was zou ik even een bezoekje aan de dokter brengen!

15. Leaf

Leaf Niet meer actief

@Shia Ik ben begonnen met de diane pil toen ik 17 of 18 was. Dus nu 5 of 6 jaar aan de diane pil.

@sterre01 Ook zo lang :(. Ik zie dat je daarna wel een normale cyclus had gelukkig! En natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap!:D

@dutchdiamond Ben je in de tussentijd wel naar de dokter gegaan of heb je zolang geduldig afgewacht? :O
    Ik heb net een afspraak gemaakt met de huisarts. Ik wil graag mijn bloed laten controleren. Ik heb namelijk altijd een bijna positieve ovulatie test (dus hoge lh waardes) en ik kan me niet voorstellen dat dat goed is. Hopelijk is er niets aan de hand *fingers crossed*

16. Grietjegrintweg

27 mei 2014
    19
    0
    1
    Ik heb ruim 5 jaar Diane pil geslikt daarvoor was ik altijd er onregelmatig
    ik ben nu ruim 7 maanden gestopt en ook nog steeds geen menstruatie niks ik ben naar de huisarts gegaan en gevraagd voor een door verwijzing naar de gynocoloog.
    Met de echo van mijn eierstokken was het gelijk duidelijk ik heb PCOS. Mijn eierstokken zitten overvol met cyctes. Ik ben nu aan menstruatie opwekkende medicijne. En nu maar af wachten of het gaat komen.
    Ik had ook altijd positieve ovulatie testen een hoog lh is ook een teken van PCO
    Ik had gehoopt dat dit het niet was maar nu weet ik tenminste wat het is dat is beter dan al die onzekerheid

17. Meijke

Meijke Niet meer actief

Bij mij duurde het 79 dagen, daarna 32-37 dagen cyclus.

18. Lelie1990

Lelie1990 Bekend lid

2 jun 2014
    583
    0
    0
    Ik ben onlangs ook gestopt met de pil en nu aan het wachten op mijn menstruatie.
    Ben nog niet zo lang als jou aan het wachten, zit op dag 45, maar snap heel goed dat het je onzeker maakt.. Ik denk ook gelijk dat er van alles met me aan de hand is en dat ik onvruchtbaar ben, terwijl het heel goed kan dat mijn lichaam van slag is..

Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt!

19. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    hier gingen de eerste 2 maanden goed daarna maanden van 48-56 en daarna weer normaal..
    lang leve hormonen in je lijf.. het kan even duren voor je lichaam alles weer normaal oppakt.

20. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    @ Leaf

Klinkt als mijn verhaal.... laat je niet afschepen door de huisarts! Na een half jaar geen cyclus heb ik pas na flink aandringen een verwijzing gekregen naar de gynaecoloog.
    Om een lang verhaal kort te maken; mijn cyclus is op gang gekomen door middel van 'clomid' medicatie (pilletjes). De gynaecoloog bevestigde dat langer afwachten niets had geholpen.

Heel veel succes!
    Xxx

Deel Deze Pagina