Vol trots wil ik met jullie meedelen dat ik de trotste mama ben van de eerste jongen in de familie sinds 2 generaties vrouwen. Op 29 april had ik mijn 20-weken echo op een groot scherm in het echobureau in utrecht. Mijn opa oma, moeder, zusje en nichtjes etc. gingen allemaal mee. Daar werd ons verteld dat het een ventje is. Mijn opa is zo trots! Hij wacht al twee generaties op een kleinzoon (hij had dochters en zijn dochters kregen ook allemaal dochters, waaronder ikzelf). Alle barbiespullen dus terug op zolder, roze omgeruild voor blauw en geen prinsessenspullen maar speelgoedauto's en GI Joe's! Ik kreeg een DVD mee van de 20 weken echo en ik heb een screenshot gemaakt via de TV van zijn gezichtje. Zijn ogen zijn open op de foto, echt ongelooflijk! Die wilde ik graag met jullie delen.
gefelciteerd ik weet precies hoe je je voelt wij mogen na 6 kleinzonen een kleindochter geven. Ik het is hier al aardig rolse in de kasten haha
Bij mij was het net zo. Mijn oma en moeder hebben allebei 2 dochters. Ze moesten dan ook ff wennen aan het idee dat er nu een jongen in de familie kwam. Ze waren er eigenlijk al vanuit gegaan dat ik ook meiden zou krijgen. Maar de eerste was toch echt een knul, en leuk dat ze het vinden. Ze zijn allemaal helemaal verliefd op hem! Zo schattig! En nu afwachten wat nr 2 zal zijn! Heel erg gefeliciteerd met de komst van een zoon! Geniet ervan!
meid van harte gefeliciflapstaart wij krijgen ook een knul, en wij hebben meer meiden als jongens in de familie dus deze zal ook lekker verwend worden, zeker met de formule 1, voetbal & motor gp. veel plezier met je zwangerschap