hoe vervoeren?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door silly88, 1 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sassie25

    sassie25 Fanatiek lid

    15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    ook belachelijk! Ik zou iemand die aan het rommelen is met de kinderwagen even helpen, ik bedoel je wilt toch zelf ook geholpen worden als iets niet lukt? Maar ja dat ben ik!

    Ga je alleen naar het ziekenhusi of gaat je vriend mee? Dan heb je dat probleem ook niet.

    xxx
     
  2. cynt1985

    cynt1985 Bekend lid

    8 jul 2008
    719
    0
    0
    ik zou ook voor de wandelwagen gaan eventueel met winterzak of dekentje ons zoontje is nu 5 maanden weegt nu ook 9kg en wilden bij n4 maanden niet meer in de bak toen overleg gehad met cb en mog gewoon in de wandelwagen maar dan wel plat nu mag hij op advies als hij wakker is even iets hoger zitten heb dit ook altijd in overleg gedaan dus zou hem in de wandelwagen leggen veel succes in het ziekenhuis hopelijk vinden ze waar hij zo zwaar van is groeit hij nu nog zo hard
     
  3. pnirmal

    pnirmal Niet meer actief


    Nee er is geen lift naar het perron op Delft het lijkt daar wel eenslagvelt. Hihi je moet een meters hoge trap op en meters hoge trap af:( ze zijn met de spoortunnelbezig duurt nog wel een jaar of 6 voor dat dat af is.

    Succes t.s Idd wat je zegt de bus is misschien zo gek nog niet.
     
  4. sassie25

    sassie25 Fanatiek lid

    15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
     
  5. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.499
    3.163
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Mijn ervaring met het ov is eigenlijk dat mensen je bést willen helpen, maar je moet het soms (vaak?) wél even vragen.
     
  6. pnirmal

    pnirmal Niet meer actief

     
  7. ikke1981

    ikke1981 VIP lid

    14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ik zou lekker een dekentje doen en in de maxi cosi, voor een dag maakt het echt niet uit hoor. Straks vind je kindje het in de wagen helemaal niet fijn, en loop je daar maar mee.

    Over het ov, als je met zn tweeën bent met de trein gaan, en op schiedam overstappen op de metro en dan stap je onder het Sophia uit. Maar misschien vanuit delft met het ov naar Den Haag centraal gaan of Hollands Spoor, al denk ik dat je dan wel erg veel reistijd kwijt bent.
    Dan kan je beter met zn tweeen een de maxi cosi doen en de andere het onderstel tillen op Delft
     
  8. ikke1981

    ikke1981 VIP lid

    14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Je hebt wel een ov chip he, in Rotterdam kan je niet meer met een strippenkaart!
     
  9. sassie25

    sassie25 Fanatiek lid

    15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
     
  10. katjepatatje

    katjepatatje Actief lid

    8 jul 2009
    144
    0
    0
    Frankrijk
    Hier is de kinderwagen eigenlijk alleen in dienst als spullenvergaarbak in de huiskamer. Juist met dit soort uitstapjes (OV: trein, bus, metro, tram) was ik zo blij met de draagdoek en boba (ergonomisch verantwoorde drager, itt de baby björn die niet zo comfortabel is). Je hupt zo in en uit de bus/trein whatever en je kindje heeft het niet koud.

    Verder is het met wachten ook heel fijn. De meeste kindjes vinden het allemaal wel best, als ze maar tegen papa of mama aan zitten. Die van mij sliep op die leeftijd nog veel in de doek en Boba, en was bijna even groot.
     
  11. misa

    misa Niet meer actief

    Ik denk dat het wel kan in de wandelwagen, als je dit iig bijna helemaal plat kunt leggen.
    Een voetenzak zou ik misschien niet doen. Je bent vlak voor de mooie maanden, ik vaag me af of het niet zonde van het geld is. Misschien kun je gewoon een warme jas met handschoenen, muts, een maillot onder de broek en eventueel een dekentje/wikkeldoek. Maar goed, dat is persoonlijk!
    Succes!
     
  12. misa

    misa Niet meer actief

    Oja, maar een keertje wat langer in de maxi cosi is denk ik ook geen ramp.
     

Deel Deze Pagina