puistjes, help!

Discussion in 'Na de bevalling' started by Anne1985, May 17, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

Oct 17, 2007
    1,364
    6
    38
    Vanaf 4 weken na mijn bevalling heb ik ineens erg veel puistjes in mijn gezicht en mijn huid is vet, terwijl ik eigenlijk altijd een hele gave huid heb gehad. Wie had dat ook? zouden het nog hormonen kunnen zijn en gaat het snel weer over?

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Ja hoor. Dat zijn nog de hormonen.. je lichaam heeft tijd nodig om te herstellen en dat kan best een tijdje duren.. 9 maanden op, 9 maanden af he ;)

3. valhalla

valhalla Niet meer actief

Ja lekker is dat. Mijn haar ziet er de laatste tijd echt verschrikkelijk uit. Drie strootjes, die nog gekreukt zijn ook dat zie ik als ik in de spiegel kijk...

En ik krijg ook weer puistjes op m'n kin. Ik haaaat hormonen!

Succes Anne1985 hopelijk komt het goed!

4. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hier ook een slecht huid! hele zwangerschap had ik een mooie huid. en nu... grrr

5. lolly

lolly Fanatiek lid

Sep 20, 2006
    3,475
    0
    0
    Hier rijzen de puistjes ook weer van mijn hoofd af. Tijdens de zwangerschap nergens geen last van.

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    ik zag er juist tijdnes mijn zwangerschao niet uit en had een volle pluizige bos haar en een kop net een grindtegel van de puistjes. Zodra ik was bevallen viel al dat donshaar uit en ook me huid werd weer gladder :) en nu met ik knapper dan ooit :) haha

7. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

Oct 17, 2007
    1,364
    6
    38
    Onze kindjes zijn even oud :D

gelukkig ben ik niet de enige dus, ik schrok al, het is echt erg.. durf bijna de straat niet op. Ik voel me alles behalve een stralende mamma :(

Share This Page