Vanaf 4 weken na mijn bevalling heb ik ineens erg veel puistjes in mijn gezicht en mijn huid is vet, terwijl ik eigenlijk altijd een hele gave huid heb gehad. Wie had dat ook? zouden het nog hormonen kunnen zijn en gaat het snel weer over?
Ja hoor. Dat zijn nog de hormonen.. je lichaam heeft tijd nodig om te herstellen en dat kan best een tijdje duren.. 9 maanden op, 9 maanden af he
Ja lekker is dat. Mijn haar ziet er de laatste tijd echt verschrikkelijk uit. Drie strootjes, die nog gekreukt zijn ook dat zie ik als ik in de spiegel kijk... En ik krijg ook weer puistjes op m'n kin. Ik haaaat hormonen! Succes Anne1985 hopelijk komt het goed!
ik zag er juist tijdnes mijn zwangerschao niet uit en had een volle pluizige bos haar en een kop net een grindtegel van de puistjes. Zodra ik was bevallen viel al dat donshaar uit en ook me huid werd weer gladder en nu met ik knapper dan ooit haha
Onze kindjes zijn even oud gelukkig ben ik niet de enige dus, ik schrok al, het is echt erg.. durf bijna de straat niet op. Ik voel me alles behalve een stralende mamma