Hallo allemaal, Ik ben twee week geleden bevallen van onze tweede zoon. Nou heb ik een vraag over het vloeien. Ik vloeide na enkele dagen al heel weinig en dacht dat het na een week afgelopen was. Maar sinds die tijd, heb ik regelmatig momenten dat ik plotseling van niet vloeien,best heftig vloei. Wie herkend diten hoelang kan dit op dezemanier doorgaan?
dit kan zeker 6 weken duren zei de kraamhulp tegen mij. ik had het 3 weken toen werd ik helaas al weer ongesteld.
Ja dit kan wel tot 6 weken duren. Dit komt ''vaak'' doordat je zelf al weer iets meer gaat doen zoals onderanderen lopen. Daardoor kan het namelijk af en toe erger worden. Hou het wel goed in de gaten, het mag niet ''te''erg worden. Als je erg vloeid en het stinkt ook nog eens heel erg (alsof er iets ontstoken is) dan zou ik je verloskundige nog even bellen.
Ik vloeide regelrecht mijn eerste menstruatie in na ongeveer 7 weken... Goh wat was ik die maandverbanden zat! Het kan dus wel eventjes duren...
Ik vloei nu ook al 6 weken. Woensdag controle gehad, maar op de echo was nog een stuk(je) placenta te zien, die ze over het hoofd hebben gezien met de KS. Gisteren dus een na-curretage gehad en nu moet het binnen 3 weken over zijn. Ben het nu ook wel zat hoor! Helemaal met dit warme weer.
bij mij is het nu zo goed als over.(alyssa is nu ruim 5 weken) ik gebruik nu alleen nog inlegkruisjes en heb mn strings weer aan (yes yes). ik was het ook helemaal zat dat maandverband, vooral met het warme weer van de afgelopen dagen. liefs doris