Wie heeft hier goede oefeningen om weer wat in shape te komen? Vooral wat je thuis kunt doen. Lijnen mag ik niet want ik geef bv. Ik let er wel op dat ik gezond eet. Drink op een bakje koffie met suiker na verder alleen maar water op een dag. Baal ervan dat ik nog steeds in de oude broeken van mijn moeder(en ja dat zijn van die lelijke hoge broeken)loop en mijn eigen broeken bij lange na niet dicht krijg. En ik wil geen nieuwe broeken kopen, want ik wil mijn oude broeken weer aan kunnen Vooral mijn bovenbenen zijn nog huge in mijn ogen. Ook mijn buik blubbert een eind weg. Dus dames wat zijn jullie geheimen om weer wat strakker in je vel te worden?
twee keer per week Nicki Hollander, you tube. Na een week of 4 ging ik resultaat zien bij mezelf en toen ging het hard als je lijf het eenmaal te pakken heeft. Na 2 maanden deed ik het nog 1x in de week. Doe vooral iets wat je leuk vindt, en doe dat goed. Als je gewoon een beetje huppelt verbrand je niets. Ga door tot je verzuring krijg en ga tot het uiterste. Of dat nu in zwemmen, lopen of fietsen is , maakt niet uit, als je maar tot het aller uiterste gaat, anders bereik je je doel niet (zijn zijn woorden en ja..klopt wel, doorbijten is het maar een half uur dat is te overzien twee keer per week)
Ik had postnatale gym willen doen. Opgegeven, ging het niet door omdat er niet genoeg aanmeldingen waren. heb ik weer!
Niet onbelangrijk; er zijn ook móóie hoge broeken. Zo lijk je slanker, dan dat je een veel te lage broek aan hebt.
Ik ben na 6 weken weer langzaam gaan hardlopen, inmiddels loop ik 2x per week 5-10km en weer 'in shape'.. ook geestelijk haha Succes!
Hard lopen kan ik niet. Heb grote borsten dus dat doet zeer ook met goede sportbh. En heb ook een hekel eraan haha De hoge broeken van mn moeder zijn zo'n 10 jaar oud. Niet echt mooi dus
H&m verkoopt leuke hoge broeken vind ik. Ook de superstrech tregging van 15 valt wat hoger bij mij. Ik ben fan van die broeken. Wie weet vindt jij t ook wat.
Ik ga me hier ff op abonneren Eerst van mijn rugpijn afkomen en dan weer aan de bak! Heb een gezonde BMI, niet daarvan, maar wil een strakker buik en weer in shape komen natuurlijk Oh en goede tip van de H&M broeken. Ga ik ook eens naar kijken