Mijn laatste menstruatie was op 26 Oktober, en omdat ik daarvoor wat onregelmatig was maar de laatste 2 maanden weer wel een cyclus had van 28 dagen ging ik er vanuit dat ik 22 November weer mijn menstruatie moest krijgen. Maar dat gebeurde niet...ik heb in een week tijd 4 testen gedaan, alle 4 negatief. Vorige week maandag had ik zeurende pijn onderin mijn buik wat leek op een eisprong, dus ik dacht hmm misschien dan toch weer een late cyclus en zou ik het aanstaande 7 december weer moeten worden. Maar nu gisteravond verloor ik oud bloed, was roestkleur, dus ik dacht misschien een innestelingsbloeding?? vannacht in bed had ik ook weer zeurende pijn onderin mijn schaamstreek wat op weeen leek. Maar nu vandaag verloor ik helder rood bloed als een menstruatie, wat eigenlijk te vroeg is. En nu net verloor ik stolseltjes en stukjes weefsel, zou dat een miskraam kunnen zijn.
Tja het zou kunnen. Maar ik heb bij mezelf ook wel eens een heftige menstruatie gehad met stolseltjes en weefsel. Waarom doe je geen test! Zeker als je pril zwanger zou zijn zou je test toch licht posi uit moeten slaan lijkt me!
waarom ik geen test doe?? ik heb er al 4 gedaan, alle 4 negatief. en ik heb normaal nooit geen stukjes weefsel bij mijn menstruatie...
Nouja, die testen zijn van vorigeweek, het kan goed zijn dat je toen toch net te vroeg was vorigeweek met testen. Daarna heb je geen test meer gedaan. Ik denk dat als je nu een test zou doen en hij negatief uitslaat je niet zwanger bent en dus een heftige menstruatie hebt!