Hallo, IK heb een vraag. Ik heb op 17 oktober een miskraam gehad. (ik was 5 weken en 6 dagen zwanger) Heb in mei ook al een miskraam gehad. Na de miskraam namen de symptomen snel af. Had geen zere opgezette borsten e.d meer. Ik heb in de tussentijd niet meer getest. Maar heb sinds 2 weken weer pijnlijke opgezette borsten. Heb vanmiddag een test gedaan en die geeft duidelijk aan dat ik zwanger ben. Maar is het betrouwbaar? Of kan het nog steeds van de miskraam zijn? Zou wel vreem zijn, aangezien de (zwangerschaps) verschijnselen allemaal weg waren en nu in 1 x weer terug komen. Ik hoop dat iemand hier een antwoord op weet....
heb je niet meer getest na je mk met een zw test om er zeker van te zijn dat je geen hcg meer in je had? ..anders kan dit zeer zeker..dat je weer zwanger bent!!
Zou om een bloedtest vragen. Bij mij volgden ze bij mijn laatste miskraam mijn hcg elke week op,omdat ik hcg bleef houden. Dat duurde bijna 2 maanden voordat het eruit was.
Het zou best kunnen dat je weer zwanger bent hoor! Ik had exact vier weken na mijn miskraam weer een positieve test in handen en kijk maar naar mijn banner Ik hoop voor je dat je weer zwanger bent!
je hcg zou nu wel weg moeten zijn hoor denk toch echt dat we je mogen feliciteren! ik zou naar de huisarts gaan voor bloedonderzoek dan heb je snel genoeg zekerheid!
Dank jullie wel voor alle reacties !! Ik heb de dokter gebeld. Moet straks weer bellen dus ben benieuwd!
bij mijn mk met 5,5 wk had ik een dag nadat ik het vruchtje had verloren..(2 e dag bloedverlies) al een negatieve test.. ik denk dat je nu weer een nieuwe zwangerschap tegemoet gaat.. SUCCES.. idd even laten checken..
Joehoe!! Zwanger! Dokter heeft baarmoeder enzo gevoeld. En ik was toch echt zwanger ! Volgende week inwendige echo om te kijken hoe ver het is!!
Gefeliciteerd!! We gaan duimen voor een plakbeeb! Hier ook meteen na miskraam (wel curretage maar pas na ruim 10 weken) weer zwanger. HCG was zelfs bij mijn 'langere' zwangerschap al na 2 weken uit mijn lichaam en op 3w3d weer een positieve test
Dank jullie wel ! Ben blij, maar voelt wel dubbel na 2 miskramen... @loki09: Das dan ook super snel bij jou zeg!! Ik stond er bij mezelf al van te kijken hoe snel alweer.
Gefeliciteerd!!! hier ook positieve test na miskraam op 29-10-10 ik had tussendoor getest en 1 week na miskraam een negatieve test en nu weer positieve En ik snap dat je blij bent maar dat vreemd voelt ik hoop voor ons beiden 2 dat ons wondertje dit keer mag volgroeien tot een gezonde mooie baby grtz