Hoi dames, Zit een beetje met me zelf in de knoop. Ik ben nu 16w en een paar daagjes in verwacht van een 1 eiige tweeling. Sinds een dag of 3 heb ik af en toe enorme last van krampen/oefenweeen of wat het ook mag zijn. Het trekt dan ook echt vanaf me onderrug door naar me buik en soms ook me benen. Echter word ik er niet vrolijk van. Soms slaap ik snachts echt bijna niet alleen maar van die pijn in me onder rug. Volgende week vrijdag moet ik weer naar het ziekenhuis. Wie heeft hier ervaring mee of wat zou jij doen in mijn geval? Alvast bedankt #verwarrend
2 is toch heel anders dan 1. Dit is dus een nieuwe situatie voor mij. Het kan er ook bij horen die enorme rug pijn met een 2 tweeling zwangerschap. Vandaar de topic
Ik hoop dat dit 'gewoon' (extra) groei is, banden die oprekken, bm die een groeispurt maakt, kan bij 1 al behoorlijk pijnlijk zijn, bij 2 helemaal lijkt me. Zou wel even bellen hoor, beter 10x te vaak dan 1x te weinig!
Geweest. Niks aan de hand. Het komt door dat de buik een groei speurt maakt en dat heeft werking op je rug.
Het geeft inderdaad wat rust. Voelde net als weeën maar dan op langer duurend. Gelukkig is dat het niet