Veel spermaverlies na 'knutselen'...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Elleke, 18 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Meiden, even een vraag, sorry voor de niet-smakelijkheid :): gisteravond hebben m'n man en ik een hele knusse avond gehad! ;) Heb na de tijd wel een half uur op m'n rug gelegen..
    Maar toen ik vanmorgen uit bed ging, voelde ik gewoon wat uit me stromen; ik las laatst dat dat sperma kan zijn, maar zoveel? Is dit normaal?

2. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    Misschien in combinatie met vruchtbaar slijm?

Ik had het net ineens terwijl ik vanmorgen al gedoucht heb. Ik dacht huh nu al vruchtbaarslijm want het was doorzichtig.

3. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.834
    19.172
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ja hoor, dat kan. Sperma bestaat uit meer dan alleen maar zaadjes. En zelfs die zaadjes schijnen allemaal een ander functie te hebben. (Net zoals bij wielrennen. Daar heb je in elke ploeg ook 'werkers' zitten die niet als taak hebben om als eerste over de streep te komen, maar om de kopman uit de wind te houden enzo zodat die een grotere kans heeft op winst.) Al wat jouw lijf niet nodig heeft, stroomt er gewoon weer uit.

4. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Als ik vruchtbaar ben, heb ik wel vaker dat er iets waterigs uit me loopt, terwijl ik nog gewoon in bed lig. Ik word er dan ook wakker van, het loopt gewoon langs mijn ondergoed... Sowieso gebruik ik een inlegkruisje na het klussen, dat scheelt wel iets, maar toch loopt het er langs.
    Als ik niet vruchtbaar ben, komt er ook wel iets uit me, maar dat is veel dikker en vangt mijn inlegkruisje op.

5. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Dit heb ik juist andersom! Vanmorgen was het heel dik en ook wat waterig erbij tussendoor..

6. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Normaal heb ik dit ook wel!
    Alleen rond mijn eisprong, blijft alles binnen:cool:. Dan komt er
    Echt heeel weinig sperma mee terug!

Herkent iemand dit?

7. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik blijf ook altijd liggen na het klussen maar toch loopt er die avond of soms nog in de ochtend iets weg, dat ligt net aan de hoeveelheid sperma zal ik maar zeggen.
    Dat maakt op zich niks uit want de snelle zwemmertjes zijn dan toch aan aangekomen op de plaats van bestemming en de rest wordt gewoon afgestoten.

8. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0

Inderdaad! Er is er maar 1 nodig ;)

Ik vind het toch wel apart dat alles dan binnen blijft, normaal loopt het er bij mij ook weer uit of ik nou blijf liggen of niet. Zooitje:p

Deel Deze Pagina