Bij mij blijft het voelen alsof ik ongesteld moet worden. Maar tegelijk ook wat misselijk en mega ( . ) ( . ) Vanochtend getest en een heel licht streepje! Zou het dan toch echt?? In mn pauze meteen nog 2 tests gekocht, ga er morgenochtend maar weer een doen.
Zie dat je zwanger bent! Gefeliciteerd! Ik ben de eerste dag echt ongesteld verdrietig. Ik heb nog geen een maand gehad dat ik dacht dat ik zwanger zou zijn. En ben het ook nog niet geweest. Nu langer dan een jaar bezig en heb de hoop wel, maar het vertrouwen niet meer.
Hallo allemaal, Het blijft moeilijk om weer ongi te worden. Als ik ongi word bedenk ik altijd wat ik dan wel kan doen of eten. Dit sleept me erdoorheen. Verder denk ik ook vaak "het zal toch wel niet gelukt zijn, want ben nu al zo lang bezig". Ik weet dat dit niet echt positief klinkt. Dus dan maar aan de biefstuk, sporten, etc.
Gefeliciteerd!! En geniet ervan Bij mij is het afgelopen maandag alsnog doorgebroken... Blijkbaar een korte lf dit keer.. Op naar de volgende ronde!
Hier is vandaag ronde nummer 18 van start gegaan... En omdat ik afgelopen dagen een aantal kwalen had die ik nog niet gehad had ben ik nu extra teleurgesteld... Heb al weer genoeg tranen laten lopen vandaag. Mijn helpt het ook wel een beetje om te denken aan de dingen waar ik nu mijn geluk uit haal en plezier aan beleef zoals mn zoontje en sporten. En sommige dingen die niet (lang) meer zouden kunnen in een zwangerschap. Ik ben pas 35 geworden en dat maakt het ook moeilijk voor mij... tot wanneer blijven we aan tobben? We wilden niet de mmm in... maar nu ik weer ongi ben begin ik daar aan te twijfelen. Maar aan de andere kant... mmm betekend niet binnen een paar maanden zwanger. Ook dan duurt het nog even. Ook het gevoel van loslaten en opgeven komen op zulke dagen weer teboven. Hopelijk voel ik me over een paar dagen weer wat positiever!
Afleiding zoeken! Inderdaad leuke dingen doen, naar een vriendin, wegduiken in een dik boek etc. Maar het blijft iedere keer slikken hoor. Vooral als veel mensen in de omgeving wel in één keer zwanger worden. Aan de andere kant, wij zijn nog geen jaar bezig en als ik dan sommige verhalen lees hier op het forum mag ik nog zeker niet klagen!
Vorige maand heb ik even flink gehuild na de negatieve test, daarna even opgevrolijk te worden door manlief en toen geprobeerd om de 'de draad weer op te pakken'. (al valt dat echt niet mee!)
Hier eefjes advies opgevolgd: heerlijk naar de kapper geweest! Cyntje, mooi balen. Eefje ook mooi balen! Hier wat roze verlies, dus zal het dit weekend wel weer raak zijn Lekker aan de wijn! Goede film en lekker eten Sterkte voor alle andere ladies!
Deze maand extra moeilijk. Net te horen gekregen dat mijn schoonmoeder (56 jaar) nog 2 maanden heeft. En een paar dagen later wordt ik ongi. We wilde haar zo graag laten weten dat ik zwanger ben, hopelijk nog een echo laten zien. Dus ongesteld worden vond ik even extra extra verdrietig, ook voor mijn lieve wederhelft, hij heeft er al zo veel verdriet van dat ze ons kindje nooit zal zien! Zucht, snik. Sorry, wat een verdriet
Ik ga altijd als ik verdriet heb onder de douche staan. om wat voor reden vind ik dat heel ontspannen en daar kan ik ook gewoon staan janken zonder dat iemand het doorheeft. Dus dat doe ik ook als ik ongi ben geworden, al heb ik nog niet zo een dip gehad dat ik moet huilen. Ik probeer de ongi te verwelkomen als het ware zodat de acceptatie makkelijker wordt. En ik ben bezig een deken te breien voor ons 2e kindje. Veel te voorbarig, maar mocht het niet lukken dan geef ik het dekentje weg. Ik maak zowel een meisjes als jongentjes deken dus mocht ik niet meer in verwachting raken dan hebben we alvast 2 kraamcadeaus voor anderen. Maar daar wil ik voorlopig niet aan denken, ik hoop gewoon heel erg dat ik ze mag geven aan het brusje van mijn zoon.
Dankjulliewel, het is zo verdrietig, kan er ook heel slecht tegen mijn vriend zo verdrietig te zien. En dan had ik hem ook nog zo graag een posi test gegeven, blegh. Naja zo is het nou eenmaal, je kunt het niet afdwingen helaas . Ze is nog veels te jong, en moet nog veel meemaken eigenlijk! Zijn zus zou in september trouwen en nu is hun bruiloft met spoed naar voren gehaald en al over een paar weken. Gelukkig voor ze kon dat en zal ze daar als het goed is bij kunnen zijn.
Minime, wat een ontzettend rotnieuws! Snap dat je zo graag een posi test zou willen laten zien. Heel veel sterkte!
@MIMIME: Ontzettend veel sterkte!! ((H)) Als ik weer ongesteld werd elke keer dan had ik wel zoiets van oke het is jammer, maar echt verdrietig werd ik er niet om, en had dan al gauw wel weer zoiets van oké op naar de volgende ronde en het komt wanneer het komt. Maar nu ik 9 dagen over tijd ben, heb ik wel zoiets van oké ben ik zwanger of niet (test nog steeds negatief met af en toe een zeer licht streepje, om gek van te worden) en heb dan ook zoiets van oke als ik nu niet zwanger ben, geef me dan a.u.b. mijn menstruatie, zodat ik weer verder kan gaan.
Dames bedankt voor al jullie reacties. Sommige reacties zou ik zelf geschreven kunnen hebben haha. Hier is het `verwerken `van de afgelopen ronde gelukkig weer een beetje op zijn eind. Zaterdag er wel weer even mee geconfronteerd dat het vriendinnetje (22) van mijn neefje vorige maand is gestopt met de pil, maar ik gun ze het van harte. Gelukkig heb ik het deze maand lekker druk met veel privéafspraken en over 2 weken vakantie naar Italië. Ik heb trouwens vandaag wat informatie opgevraagd over een cursus sieraden maken hihi.
ik ben na al die tijd wel afgestompt kwa verdriet de 1e maanden had ik dat ook elke maand drama en huilen tegenwoordig niet meer wij hebben ons er bij neergelegd dat t niet meer lukt dan is de teleurstelling ook weg tenminste bij ons we hebben ons weer gefocust op de andere mooie dingen in ons leven succes