apart onderwerp misselijkheid onder zwangerschap?

Discussie in 'Over deze site' gestart door Rosao, 26 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Hoi,

Misschien een ervarings-deformatie ;) maar ik zie altijd veel topics langs komen over misselijkheid in de zwangerschap. Is het niet een idee om hier een apart mapje voor te openen onder zwangerschap? Dan kunnen meiden die er last van hebben ook sneller tips vinden van anderen.

Groetjes Rosa

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Beetje zwart wit misschien maar dan heb je ook mapjes nodig voor buikpijn tijdens de zwangerschap, banden pijn enz
    Misselijkheid hoort nou eenmaal bij zwangerschap.

3. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Dat was eigenlijk ook mijn punt, er zijn zoveel onderwerpen over misselijkheid maar ze staan overal. Soms bij gezondheid soms bij zwangerschap. Als je daar informatie over wilt zoeken of topics die er al zijn is het heel moeilijk zoeken. Juist omdat het zo veel voorkomt in de zwangerschap is het misschien handig om dat allemaal bij elkaar te zetten.
    Jullie hebben dit toch ook voor pendelen en alle spelletjes gedaan? Juist voor echt iets zwangerschapsgerelateerd lijkt het me belangrijker om het snel te kunnen vinden.

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik snap je punt wel, maar ben bang dat er geen misselijkheids onderdeel komt

Deel Deze Pagina