In het kader van het onzin-topics beleid": Zou het geen idee zijn om een onzin-forumponderdeel erbij te zetten? Dan heb je geen 'vervuiling'in de lounge en kunnen de mensen die zich vervelen zich toch bezighouden. Ik geloof niet dat ik zelf al echt onzintopics heb geopend, maar soms zijn ze toch wel grappig om te lezen......
Maar wat is dan de definitie van lounge. 'Lekker kletsen over van alles'? En waar ligt dan dan de scheiding tussen 'lounge' en 'babbelhoek'? Ik zou er geen problemen mee hebben, maar vind het zo ook prima.
Nee dank u Beetje gewoon opletten met wat er gepost word. Soms wordt er zoveel gepost in de lounge dat echte vragen waar mensen echt mee zitten gewoon over het hoofd worden gezien. Dat is gewoon erg jammer!
om je lekker te kunnen laten gaan... lekker even de sleur van t soms drukke leven te ontlopen en ff lekker duf of gek te doen
tja en dat loopt dus soms uit te hand. Mensen kunnen het niet laten om toch weer op bepaalde dingen terug te komen. Dat heb ik gister weer gezien.
Precies, hoe onnozeler het onderwerp hoe vager de reacties en hoe hoger de irritaties. Een beetje flauwekul moet best kunnen maar er zijn grenzen. Aangezien sommige mensen niet normaal kunnen reageren worden die grenzen bereikt.
Daar kan ik me ook weer wat bij voorstellen Elmo en Natasja, je krijgt natuurlijk wel sneller ruzie in die topics...