Ik ben zo blij met mijn handcreme dat ik dit met jullie moet delen! Ik heb al een hele tijd last van kurkdroge handen, sneetjes sprongen erin (zelfs in de zomer) Heeeeeeel veel handcremes heb ik geprobeerd maar niks hielp, tenzij ik misschien bleef smeren, maar ik heb geen zin om de hele dag met creme op mijn handen rond te lopen, vind dat zo vies voelen en het glibbert ook overal aan Anderhalf week geleden naar The bodyshop gegaan en daar gevraagd of zij iets hadden omdat niks hielp. Nou dan ben je nog niet bij ons geweest zei de dame aardig, wij hebben de creme wat helpt. Ben niet zo snel gelovig naar een verkoopster wat betreft cremes, want ze zeggen allemaal dat wat zij hebben helpt Dus zij mij verteld welke het was, hoef het alleen sávonds voor het slapen gaan te smeren en misschien sóchtends na het opstaan. En het werkt dus echt!!! Na een paar dagen zijn mijn handen al stukken zachter geworden, geen pijn meer en al helemaal geen sneetjes! Ik ben het zelfs twee avonden vergeten en had ik dus drie dagen geen enkele handcreme gebruikt en op de derde dag had ik pas dat het weer wat aan de droge kant werd. Het spul ruikt niet lekker, maar het werkt als een speer! Dat moest ik echt even laten weten Het is volgens mij de tweede tube op de volgende link (het zit iig in net zo'n tube) The Body Shop Sávonds voor het slapen gaan gebruik ik het alleen maar, dan smeer ik het dik op. Overdag was ik gewoon mijn handen ed, maar gebruik ik gene handcreme meer.
Ik heb ook vrij droge handen. Maar ik loop ook de hele dag met handcreme te smeren. Ook al heb ik geen droge handen toch meen ik dat ik mijn handen in moet smeren.
ik heb ok heeeeele droge handen, zelfs zo droog dat ik regelmatig bloedende knokkels heb ivm openbarsten vd huid. hoe heet het spul? prikt het ook op opengebarsten huid?
Het gaat dus om de hennep creme in die 'metalen' tube?? Wat was de prijs ongeveer? Ik heb ook altijd last van kurkdroge handen, waardoor ze er ook oud uit zien Als de prijs een beetje oke is, wil ik het ook eens gaan proberen.
Heb even mijn eigen tube erbij gepakt: HEMP Hand protector, heavy dutu moisturisation, protection and repair. Extremely dry skin. Ik heb een grote tube van 100ml, deze was 12,50 geloof ik, iig zoiets. Je hebt ook een kleinere tube van rond de 6,50 euro.
ik ben toevallig van de week naar de dokter geweest, ik heb ook extreem droge handen, en ik blijk ook sopexceem te hebben Nou krijg ik van de huisarts een tube creme ook met een medicijntje erdoor die mag ik niet chronisch gebruiken, maar hij schijnt geweldig te helpen, moet hem alleen nog ophalen want hij moest besteld worden
Hoe het spul heet staat in een reactie van mij hierboven En ik weet niet meer of het prikt op opengebarste huid, toen ik het voor het eerst gebruikt had was er wel net een stukje opengebarst, dus als het pimpelt zal het wel niet heel erg pimpelen want ik weet het dus niet meer
Tjah... Dat krijg je als je een lui wijf bent he (geintje nav andere topic) Ik hoop dat dat voor je helpt en anders maar naar The body shop
Graag gedaan! Ik moest het gewoon delen, want niks hielp tegen mijn droge handen en werd er gek van, want het doet zeer, ziet er niet uit en voelt niet lekker, vooral als het springt, AUCH. Ik heb nu nog geen super zachte modellen handen, maar het is stukken beter en het is verre van kurkdroog en dan gebruik ik het maar max 1x per dag.
dankje voor de tip!!!! ik ga het gelijk vanavond ff ophalen! ook ik heb altijd erg veel last van droge handen... bloed veel en ik sta regelmatig met mn handen in de hand alcohol (ivm mn werk) heb zelf ook al vanalles geprobeerd.... maar idd blijf altijd maar weer smeren...
Bloem is het ook qua geur iets wat een man zou kunnen gebruiken? Niels die zit altijd met kloven en met gewohlzalf (als je het zo schrijft tenminste) te hansessen.
Het spul ruikt niet lekker, dus het is niet specifiek voor een vrouw. Er zit geen vrouwen geurtje aan iig. Als je natuurlijke henna pasta voor tattoo's weleens hebt geroken dan ruikt het daar wel wat naar. Maar dat ruik je alleen bij het opsmeren hoor en als je het kort daarna bij je neus houdt Maar je man kan het heel goed proberen
Moest wel even een stukkie rijden maar heb een tube kunnen bemachtigen. Ben benieuwd wat hij er van vindt.
super tip! had steeds de s.o.s creme van nivea maar met dit weer is dat dus echt niet voldoende. maar is even langs de bodyshop! thank u
heb de tube nog niet kunnen ophalen! maar denk dat ik hem zatedag ff ophaal... als ik nu ook naar mn handen kijk.... bah gewoon kurkdroog en soms allemaal bloed.... heb soms ook het idee dat het met al dat smeren alleen maar erger wordt.... net als met labello... hoevaker je dat gebruikt hoe droger het wordt
Bedankt voor de tip! Ga m zeker proberen. Hebben jullie ook niet dat je handen veel droger zijn sinds je een kindje hebt, omdat je zo vaak je handen moet wassen na luier verschonen en dingen afspoelen met heet water? Bij mij is het echt toen begonnen, het prikt en jeukt als een gek!
dat zou ik niet weten... we hebben geen kind! maar idd daar zou het wel van kunnen komen. ik heb er veel last door gekregen tijdens mn werk. (zit in de verpleging) en telkens dat hand alcohol en altijd maar weer handen wassen... daarom zou het ook fijn zijn als die creme er echt maar 1x per dag op hoeft!