Hoe verzorgen jullie je haar en gezicht

Discussie in 'De lounge' gestart door mommy12, 4 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kenzaaa

Kenzaaa Niet meer actief

Weet je wat je moet proberen. Ik ben er echt weg van.
    Anastasia dipbrow pomade of de brownstyler van Anastasia.
    Echt supermooi effect en voordeel is dat de pomade waterproof is.
    Blijft heel de dag mooi zitten.

Weet niet of je instagram heb anders moet je even op haar profiel kijken Anastasia Beveryhills. In nederland alleen bij de Douglas te verkrijgen.
    En anders heb je op youtube heel veel tutorials over.

2. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0
    Ja altijd

3. TanteTrien

TanteTrien Niet meer actief

Ik doe voordat ik ga slapen mn haar borstelen en dan een vlecht erin
    En ook mn gezicht wassen voor het slapen gaan
    Als ik wakker wordt doe ik weer mn gezicht wassen
    Daarna mascara op en oogpotlood,
    Dan mn haar weer borstelen en dan staart in of knotje
    Ik doe om de dag mn haar wassen, en voor het douchen doe ik dan eerst mn haar nog borstelen, als ik klaar ben, doe ik een beetje verzorgende olie erin want dan is het extra zacht en makkelijker door kambaar wanneer het droog is,
    Ik doe 1x per week een haarmasker in en doe dan ook gelijk een gezicht masker op

4. minon

minon Niet meer actief

Ik was mijn haar om de dsg met shampoo van de hema. Slaap met een knotje in anders kom ik er niet door de volgende dag.
    Smorgens haren borstelen. Krulcreme van de etos erin tegen het pluizen. Dag na het douchen pony stijlen. Andere dag zit ie nog goed.
    BB cream van l'oreal, concealer van de etos. En poeder van de etos. Mascara af en toe.

5. Nash

Nash Bekend lid

2 jan 2008
    522
    0
    16
    Mijn haren was ik om de dag met shampoo en daarna gebruik ik een conditioner, 1 keer per week gebruik ik een masker. Ik draag het meestal vast, alleen voor een avondje uit fohn ik het.

Mijn gezicht verzorg ik 's morgens en 's avonds. Ik was mijn gezicht altijd met een reinigingsmelk, daarna een tonic en tenslotte en dag of nacht creme. 1 keer in de week gebruik ik een reinigend masker en 3 keer in de week gebruik ik een scrub peeling.

Ik gebruik niet elke dag make-up, maar als ik het gebruik is het een bb-creme, blush, poeder, oogpotlood, eyeliner en mascara. Als we een avondje uit gaan maak ik er wel meer werk van.

6. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.295
    113
    Nederland
    Ja ik ook. Hoor ook regelmatig: wat heb je mooie wenkbrauwen. Als ik dan zeg dat ze getekend zijn zie je ze verbaast kijken:D

Zal even een foto zoeken.

7. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.295
    113
    Nederland
    Onderste foto is trouwens net na de geboorte van onze zoon. Dus ziet er een beetje warrig uit. Maar zijn wel mijn wenkbrauwen en dus de reden dat ik ze teken;)

8. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.546
    3.057
    113
    Wat een verschil!
    Hmm.. Misschien toch ook maar eens gaan tekenen

9. vlindertje85

vlindertje85 Actief lid

24 jan 2008
    280
    0
    16
    Haren wassen en creme spoeling elke dag,daarna föhnen en in model borstelen ( bobline ) s avonds
    S ochtends met haarlak de bovenkant in model brengen en weer borstelen.
    Make up elke dag bb Cream mascara oogpotlood camouflagestick op oneffenheden wenkbrauw potlood en wat natuurlijke kleur lipstick, dit alles in 10 min.
    Elke avond in douche gezicht goed reiningen met argan olie facewash en s avonds nachtcreme en oogcreme

10. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik was elke ochtend mijn haar en föhn het daarna, meestal doe ik er wat schuim in voor volume.

Make up:
    foundation
    poeder
    rouge
    mascara
    lipstick

11. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Ik was m'n haar elke dag met shampoo. Doe er dan verder niks meer mee, behalve dan even kammen en in een staart doen.
    En aan m'n make-up doe ik ook vrij weinig. Als ik zin heb of echt onder de mensen zal zijn sowieso wat mascara. Dan zie ik er wat frisser uit.
    Maar verder houd ik van een natuurlijke look. En ik durf van mezelf ook wel te zeggen dat ik dat ook kan hebben. Heb van mezelf een heel gave huid. Mooie wenkbrauwen waar ik bijna nooit wat aan doe en altijd blosjes op m'n wangen. Dus ik heb ook zonder make-up geen 'blote-billengezicht'.

12. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik was mijn haar drie keer per week en gebruik dan shampoo en conditioner van aussie.
    Ik gebruik elke dag een drupje arganolie en smeer dit in m'n punten. Verder gebruik ik volumepoeder. Oh en ik föhn m'n haar als ik uit de douche kom of als ik wakker word en het ziet niet naar wens.
    Ik slaap altijd met een knot in.

Op m'n gezicht gebruik ik;
    Dagcreme (laat ik 20 min inwerken)
    Primer
    Foundation
    Concealer
    Poeder
    Blush
    (Als ik zin heb een beetje bronzer)
    Oogschaduwbasis
    Oogschaduw
    Mascara
    Lippenstift
    En als ik een lange dag heb gebruik ik fixing spray, dan blijft het langer zitten.

Om mijn gezicht te reinigen gebruik in de goedkoopste reinigingsmelk van de kruidvat :D

13. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Haren:

Elke dag kammen, ochtend en avond en soms tussendoor ook indien ik het los draag. Styling met mousse of gel. Ene dag los, andere dag vast.

Wassen ongeveer 4 keer per week met shampoo en conditioner. Soms ook nog een masker.

Make-up:
    Concealer
    Foundation
    Matte poeder
    Blush
    Wenkbrauwen tekenen / poeder
    Oogpotlood
    Oogschaduw
    Mascara
    Lipstick

Elke avond dit allemaal weer van het gezicht af met make-up remover. Maak ook gebruik van dag en nacht crème.

Onder de douche maak ik gebruik van face wash.

14. Tannie

Tannie Bekend lid

16 nov 2011
    552
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik was mijn haar elke avond en ga dan met nat haar slapen. 'S morgens een borstel er doorheen en soms wat mousse om mijn krullen wat meer volume te geven.
    Make-up gebruik ik nooit. Doe alleen gezichtscreme op.

15. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.154
    3.031
    113
    Nederland
    Elke dag haren wassen, serum erin, half droog borstelen.

Gezicht reinigen met doekjes, mascara erop, dan foundation, dan poeder, dan blush en soms nog oogpotlood.

Eerder tekende ik ook elke ochtend mijn wenkbrauwen maar die zijn nu getattooeerd dus daar heb ik gelukkig geen last meer van.:)

16. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Haren:
    Was ik 2 keer per week met shampoo. Fohn het elke dag.

Huid:
    SkinElixer
    Dagcreme
    Nachtcreme

Make up:
    Eerst creme
    Mouse
    Poeder
    Blush
    Wenkbrauwen bijtekenen/wenkbrauwgel
    Mascara
    Lippenstift

17. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Iedere dag douchen, om de dag shampoo, de andere dag alleen conditioner.

Creme op mijn gezicht, haren kammen, zodat t even kan intrekken.
    Foundation op mijn oogleden (zodat oogschaduw blijft zitten), mascara, oogschaduw.
    Haar fohnen, evt hittespray, op t einde volume spray en dan nog even in model fohnen.

18. penseel

penseel Niet meer actief

Geen make up.

Haar om de dag wassen en crème spoeling met olie kammen en natuurlijk laten drogen. Ik heb heel makkelijk haar hoef er eigenlijk niks aan te laten doen alleen af en toe laten knippen. O ja en ik kleur het een soms twee keer per jaar blond. Ben wel donkerder geworden van haar maar dat is normaal als je al 40 bent. !

Hoe minder je gebruikt hoe mooier je haar blijft. Wenk brouwen hoef ik niet te tekenen! Heb dikke wenk brouwen lange wimpers wat dat betreft ben ik denk bevooroordeeld met alles makkelijk zou wel eens mijn wenk brouwen mogen epileren maar dat vind ik pijn doen dus nee haha.

19. Letizia

Letizia Lid

22 okt 2013
    98
    0
    0
    Balie medewerkster bij tandheelkundige kliniek
    Rotterdam
    Haren was ik elke dag of om de dag, met baby shampoo, ruikt lekker neutraal en is niet te slecht voor je haar.

Gezicht maak ik elke avond schoon ofwel met reinigingsdoekjes of watjes met schoonmaaklotion.

Ik make-up niet veel;

een lijntje onder mijn ogen, en mascara.

Ik gebruik elke dag wel de creme van Eucerin, de Anti-Redness, omdat ik Rosacea heb en daardoor dus rode vlekken en/of pukkeltjes.

20. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Ik denk dat ik hier behoorlijk buiten de boot val. Gelukkig vind ik dat zelf niet erg :) Ik was mijn haar maximaal 3 keer per week om het gezond te houden (ben van mening dat iedere dag wassen echt slecht is voor je haar). Ik kam het iedere dag 2 keer uit en heb meestal een staart in of een zijscheiding. Make-up gebruik ik echt alleen als ik er zin in heb en dat is het afgelopen half jaar zo'n 2 keer geweest. Ik denk wel dat ik daardoor nog zo'n gezond huidje heb :D

Deel Deze Pagina