Hoe verzorgen jullie je haar met flinke slag?

Discussie in 'De lounge' gestart door Druif78, 26 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    :p is eventueel ook een oplossing een grove,

maar t is de vraag of je haar t ook allemaal houd ongeacht met fohn/kneeen of permanent ect, zwaar haar, heel fijn haar icm lengte
    persoonlijk hou ik niet van zware wax-en en schuimen en ik haat haarlak
    dus ik gebruik alles zo licht mogelijk ook omdat mn haar enorm snel vet is van alle rommel

2. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    onder de douche of voor t (af)drogen, verder eigenlijk hoofdzakelijk met vingers en geen last van klitten

3. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Wauw! Ziet er idd erg leuk en natuurlijk uit! Mooie volumieuze krullen!

4. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Dank je!!

5. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Mn eerste reactie was om mn haar maar weer langer te laten groeien, maar misschien moet ik er nu ook wel een bob in laten knippen, haha!
    Ik hou ook eigenlijk helemaal niet van al die rommel in mn haar, maar je moet wat als het anders niet lekker zit!

Heb ondertussen ook die produkten van john frieda gegoogled, ziet er veel belovend uit! Van de week maar eens wat halen!

6. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Ik heb er veel en dik haar! Dus lang haar is hier ook niet echt een optie!
    Ik heb dus idd een bob.... achterkant wat korter, voorkant langer!
    Ben er erg blij mee! :D

7. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik heb zelf krullen...

Als ik het heb gewassen doe ik er mousse voor krullen in (taft) Dan laat ik m'n haren voor een groot deel gewoon drogen. De mousse wordt dan wat hard. Daarna föhn in het laatste beetje droog, met m'n hoofd op z'n kop en kneed met m'n handen door m'n haren. Op die manier is m'n haar niet meer hard. Vervolgens een klein beetje wax erin, en klaar:) mooie, niet pluizende of plakkerige krullen!

8. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

Ben erg te spreken over de nieuwe shampoos van andrelon die deze week in de aanbieding waren, crème spoeling van pantene en ice shine masker van pantene (maar dan vooral voor de doorkambaarheid), vroeger hadden ze bij de body shop hele goede kokosmaskers maar helaas is de haarlijn vervangen. Verder altijd tevreden over elvive, zowel shampoo als crème spoeling. Masker van elvive haalt wel alle krul eruit. En over gliss kür producten. Dit kun je allemaal voor de halve prijs vinden bij de action.

9. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Doe je de mousse dan gewoon in kletsnat haar of handdoekdroog haar en dan zonder eerst uit te kammen denk ik?
    Ga ik proberen ;) Had al krulmousse in huis, maar ik deed het in uitgekamd haar en dan krijg je dus zo'n poedeleffect.

En bedankt voor de tip van de action! Ik ben gek op gliss kur produkten ;)

Deel Deze Pagina