Hoi, Thijmen moet volgende week voor zijn 11 mnd prik, viel die bij jullie een beetje zoals de andere prikken? Daar had Thijmen weinig last van gelukkig! Groetjes Rosa
Hi Hier vorige week de prik gehad, s avonds is me niets opgevallen. De volgende dag wel hangerig en s middag 37,8. Verder nergens last van. Voorheen merkte ik ook niets aan dr maar schijnt inderdaad te kloppen dat ze meer klachten (afweer reactie) krijgen
Aan Amy heb ik ook weinig gemerkt. Ze had lichte verhoging wel dit x en flinke schijven op haar been met een flinke blauwe plek.
Dewi heeft er geen last van gehad. De kleine van een vriendin van mij is echt een paar dagen ziek geweest (hoge koorts).
ik denk dat je tegen de 14 maande prik opziet? Met de menigingkokken en BMR Prik? De 11 maanden prik is namelijk "gewoon"de DKTP prik
Het is precies dezelfde prik die ze in het begin ook meerdere keren hebben gehad, ik ga er vanuit dat Eva er evenveel last (haast niet) van zal hebben.
Hier werd de DKTP prik steeds erger nr1>nr2>nr3, maar de 4e prik was weer rustig. Een beetje koorts 38,5 maar weinig last. Dat was een stuk beter dan de 39,9 van de 3e prik..
Hij heeft er geen last van gehad. We hebben de prik wel een week uitgesteld omdat hij verkouden was en met de 4 maanden prik wel heel ziek is geweest. Gelukkig geen last gehad deze keer.
Hmm, nou dan zal het allemaal wel meevallen Ben inderdaad wel een beetje benauwd voor de BMR prik, maar dat duurt gelukkig nog even. Hoe reageren kindjes daar op?
Hier zo goed als geen last. Die van 14 maanden schijnt andere koek te zijn inderdaad, maar elk kind zal weer anders reageren.
Vigo heeft bij de prik van 14 maand ook nauwelijk last gehad. Alleen iets verhoging en hangerig. Heeft maar 2 dagen geduurd. Viel me 100% mee dus!