hoe vier je je verjaardag?

Discussie in 'De lounge' gestart door toerist18, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ik was vorige week jarig en vind er niks aan om verjaardagen te vieren. Zo'n verplichting altijd. Maar we hebben het wel gevierd. Vrijdagavond de familie en zaterdagavond de buren/vrienden. En zaterdag was supergezellie! Rond 4:15 uur was iedereen pas de deur uit, we hebben karaoke gedaan etc. (Ik ben van te voren even op bed geweest hoor, anders zou ik dit nooit vol kunnen houden.) Lag ik op bed, kon ik niet slapen, alleen maar huilen..... Maar mijn vriend wilde natuurlijk slapen, dus ben ik naar beneden gegaan en heb een half uur gejankt en heb toen alle spullen opgeruimd en lag rond 5:30 uur weer op bed. Tot een uur of 10. Tsja, uitslapen wil echt niet meer de laatste tijd.
    Ik schaf die feestjes het liefst af.....

2. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Mijn man en ik vieren heet eens in de 5 jaar groot met familie en vrienden, en de rest laten we min of meer aan ons voorbij gaan. We doen met z'n tweetjes altijd wel wat leuks maar ik heb gewoon niet zo'n zin om 2 keer per jaar die hele heisa in huis te halen. Eens in de 5 jaar groots vond ik een prima oplossing.

3. mama van noa

mama van noa Actief lid

29 jun 2006
    217
    0
    0
    verpleegkundige
    eindhoven
    @anouk dat vind ik wel een goed idee.
    bij ons is het elk jaar groot feest zijn en mijn familie allebei erg groot. zijn familie ook erg hecht dus altijd zo n 50 man op de verjaardag.
    maar dit jaar wil ik het eigenlijk wel vieren, wordt nl 30.
    ik ben in juni jarig en mijn vriend in oktober, vorig jaar hebben we het samen met zijn broertje en een nichtje (ook in oktober jarig) gedaan bij zijn vader en moeder. dat was ideaal!
    maar 30 vind ik wel speciaal en wil ik wel zelf vieren.
    maar het is alleen altijd zo n drukte en geregel maar ja.

ben nog aan het denken hoe we het met onze dochter haar verjaardag doen, die wordt 29 maart 1.
    off topic maar heeft iemand leuke ideeen?

liefs femke

4. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Met familie, vrienden, veel eten en heeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeel drank en muziek en, en, en... GEZELLIG DUS!

5. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Wij vieren het meestal zaterdag voor onze vrienden, met een lekker muziekje erbij, wat altijd heel gezellig en laat wordt, en zondags voor de familie vanaf 2 uur smiddag dan kunnen we nog ff lekker uitslapen voordat de gezelligheid weer opnieuw begint.

Het is bij ons altijd super gezellig en zal het nooit laten vallen, wij zien onze familie niet vaak dus is zo'n verjaardag altijd lekker om bij te kletsen. ;)

6. Niet meer actief

ik vier het het liefst eigenlijk nooit. Ik hou er helemaal niet van om op die manier in de belangstelling te staan. De standaard vragen te beantwoorden enzo.. en vervolgens de mensen gaan bedienen die op hun beurt weer roepen.. ga toch eens zitten..pff..

En het erge vind ik ook dat mensen VERWACHTEN dat jij op hun verjaardag verschijnt. ZO heb ik eens woorden gehad met iemand, waarvan we vergeten waren dat die jarig was. Dat was volledig langs ons heen gegaan en hier hadden we dus bijna ruzie om. Nu voelt het dus helemaal als een verplicht nummer als er 1 van dat gezin jarig is.. daar baal ik eigenlijk wel van!

7. moontjejl

moontjejl Bekend lid

15 jun 2006
    665
    0
    0
    groepsleidster babygroep
    Wij vieren onze verjaardag met ons gezinnetje.Gaan lekker nu nog met zijn 4tjes weg efteling dierentuin of midweekje weg ...Geen familiebezoekjes ofiets!Heerlijk...

8. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    Mijn man viert volgende week zn 32 ste verjaardag en dit jaar is het thema alles uit de kast wat niet bij elkaarpast , discolampen erbij lekkere muziek veel drank en veel mensen dus hopelijk een leuk feest...

Wij hebben het een beetje gehad met die zit in een kring verjaardag en eet een borrelnootje verjaardagen bleuuh

Deel Deze Pagina