Ik vier mijn verjaardag al 15jaar niet meer. Verjaardag van man en kids doen wij in 1 omdat ze alle 3 dicht bij elkaar jarig zijn. Mij maak je niet blij met verjaardagen en visite. Hier dus altijd klein; taart, hapjes en als er iemand mee eet (wat niet heel vaak voor komt) dan maak ik grote pan soep en belegde broodjes. Familie blijft hier nooit heel erg lang hangen, wonen allemaal zo'n 2u hier vandaan en willen dan ook weer optijd naar huis. Schoonvader heeft altijd meerdere verjaardagen in hetzelfde weekend dus die is altijd weer snel weg. Mijn moeder blijft vaak nog het langst hangen(en is er als eerste) maar die is dan uiterlijk 20u echt wel weer naar huis. Blij ook dat mensen maar kort blijven, niks voor mij zo'n verjaardagsfeestje Oja dit jaar wat uitgebreider gedaan omdat zoon 10 werd. Bbq, en iedereen bleef wat langer hangen ook. Opzich gezellig maar o zo blij als ik m'n huisje weer voor mezelf terug heb
Heel heel klein. Bij de verjaardag van mijn man ouders, een oom, zijn broer met vrouw. Bij mij en onze zoon ouders, schoonbroer en schoonzus. Ze komen tegen thee/koffie tijd. Ik bak altijd een eigen taart. Voor onze zoon speciaal met zijn favoriete figuur. Voor ons iets eenvoudiger. Wat lekkere dingen op tafel en met het eten blijft iedereen. Meestal wat verschillende dingen zodat ze kunnen kiezen. Savonds koffie/thee met taart als ze willen of bonbons. Daarna nog wat lekkers op tafel. Ik serveer ze wel
Met mans verjaardag gaan we een weekend naar cp met vrienden. Mijn verjaardag gaan we vaak met mijn ouders uiteten. Kinderverjaardag vieren we samen , vaak van 10 tot 16 uur met taart, chips, hapjes zoals gevulde ei, kaas, worst, rauwe groenten, gevulde wrap, augurk met boterhamworst. Als lunch meestal broodjes knakworst en poffertjes.
Mijn man en ik vieren ons verjaardag niet, vaak gaan we wel samen lekker koken en dan eten en thuis een film kijken met een chippie ofzo erbij Mochten we ooit kinderen krijgen dan zien we dan wel hoe en of we het vieren
Ik maak 2 taarten voor mijn en ook zijn verjaardag, onze ouders, broers en zussen komen langs met aanhang. Is altijd gezellig! Na de taart een hapje en een drankje. En natuurlijk eten lunch of diner afhankelijk hoe laat ze er zijn en hoe lang ze blijven.