hoe vier jij een kinderfeestje?

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Lady7, 11 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    hier in januari een 1ste kinderfeestje, zie er nu al tegen op hahaha.
    ik schrik wel van de kosten die sommige maken.
    net als uit deelzakjes dat hadden wij vroeger niet, mijn dochter heeft wel eens zakjes mee gekregen die duurder waren dat het kado wat zij gaf.

al 2jr langs sneeuw met haar verjaardag, zal wel een speurtocht worden, sneeuwpop maken, cakjes versieren.

eeh en eeh geen idee nog hahaha

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    hier mogen ze een kinderfeestje doen vanaf hun 5e verjaardag (1e echte verjaardag op school) en gaan dan altijd vanuit school naar een binnenspeeltuin. had uitgerekend wat ik thuis kwijt zou zijn en buiten de deur en buiten de deur is in verhouding niet veel duurder. voordelen zijn geen rotzooi, eten en drinken doen we daar, ze vermaken zich zelf prima en hoeft niet continu te bedenken wat te gaan doen. savonds kom je in een opgeruimd huis weer thuis :).

voor 8 kindjes en 2 volwassen inc friet met hapje of pannenkoek, snoepzak, chipje of ijsje en 2x drinken of onbeperkt ranja zit ik zo rond de 100 euro. ze kunnen daarvoor spelen van 1 tot half 6 :) en ben dan 6 uur thuis en kunnen ze opgehaald worden.

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    vorig jaar had ik zelf kleurboeken gemaakt en deelde daarbij pakje stiften bij uit en zakje chips. was erg duur en was zo rond de 40 euro kwijt voor 26 kinderen.

dit jaar gewoon simpel uitdeelzakje, potloodje, klein grappig boekje, en speeltje met een zakje koekjes. (allemaal action) en voor 10 pak boekjes betaal je 99 cent. (2 euro dus voor 20 stuks) potloden met gum 10 stuks 39 cent (80 cent dus). speeltje ongeveer 3 euro voor 30 (2 euro gebruikt ) en zakje koekjes 20 stuks 3 euro. uitdeelzakjes 20 stuks 1 euro.

totaal 9 euro voor 20 kinderen. Alicia der juf is zwanger en krijgt een jongen. ga haar een rammelaar als traktatie geven ipv een doosje chocolade

Deel Deze Pagina