Hoe vier jij je vakantie?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Angel1980, 25 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoe vier jij je vakantie?

1. Hotel

2. Appartement

3. Camping

4. Huurhuis/Villa

5. Backpacken

6. Thuis

7. Familiebezoek

8. Vakantiepark

9. B&B

10. Anders namelijk;

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Monique1985

Monique1985 Fanatiek lid

7 okt 2013
    1.472
    113
    63
    Almere
    Dit jaar word het Tunesië .. Luc hotel/ resort huurauto alles hebben we daar .. Elk jaar gaan wij naar een ander land .. Hoog op het lijstje staat 3 /4 weken Vs maar we wachten tot de kids wat groter zijn .. Maar dat zou geweldig zijn ...

2. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Wij houden van het luxe dus hier is het altijd Ultra all inclusief resort. Wij gaan over 8 dagen naar Antalya Miracle Resort.

3. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Thuis met me new born baby en naar centerparcs met mijn familie
    En Miss nog op schoon familie bezoek die 2 uur rijden hier vandaan woont

4. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Dit jaar gaan we naar een camping in Spanje en eigenlijk ben ik geen kampermens maar manlief vindt het leuk en voor die kleine is het fantastisch dus ik vermaak me ook wel. Maar mijn vereiste is wel eigen sanitair want ik ga niet met mijn wc rol onder mijn arm naar zo'n toiletgebouw en douchen met slippers aan. Brrrrr dat is zo niet aan mij besteed.

Dus kamperen met een beetje extra vind ik wel leuk maar eigenlijk ben ik meer een luxe paardje en wil ik dat alles voor me gedaan wordt :D

Volgend jaar maar een vliegvakantie naar een All-in hotel, zo wisselen we het een beetje af ;) en nog een stedentrip New York met manlief. Dus ik klaag niet en kijk er ook echt wel naar uit want ben lekker met mijn mannen en dat maakt het kamperen een stuk leuker.

5. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Dit jaar gaan we weer kamperen met de tent. We weten alleen nog niet wanneer. Manlief weet nog niet wanneer hij vakantie heeft. De bedoeling is om naar Karinthie te gaan, maar als het daar onstabiel weer is rijden we lekker naar het zonnige zuiden van Frankrijk. We staan het liefst op campings met minder dan 100 plekken, zonder zwembad etc. Gewoon back to the basics. Ook zonder internet e.d. Heerlijk heb er nu al weer zin in:D

6. susy26

susy26 Niet meer actief

Lekker een weekje naar CP. Eerst een midweek, maar gister nog weekendje bij geboekt. Lekker genieten!

7. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Dit jaar even niet, misschien een midweekje naar zee. Andere jaren meestal een appartement in een zonnig land, liefst Griekenland. Ingrediënten zijn voor ons mooi weer, lekker eten, mooie stranden en een omgeving waar iets te zien is. Luieren is lekker maar we gaan er ook graag op uit.

8. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    We zouden naar een villa in Rhodos gaan, maar mijn zoon kreeg een blindedarmontsteking. Die vakantie is dus geannuleerd helaas. Nu gaan we in juli naar center parcs in Frankrijk als vervanging.
    Rondreizen door amerika hebben we ook wel eens gedaan, maar vind de tickets nu erg duur.

9. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    wij gaan 2 weken met de caravan naar onze favoriete camping in spanje in de buurt van platja d aro. nog 7,5 week wachten en dan gaan we.

10. natjeb85

natjeb85 Bekend lid

18 feb 2013
    856
    62
    28
    Vrouw
    luchtvracht medewerkster
    Amsterdam
    Voor dit jaar gaan we lekker een midweek Center parcs huttenheugte!! Voor volgend jaar willen we waarschijnlijk een Hotel of appartament in Portugal Algarve

11. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Ai... Beterschap!

12. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Het is echt divers, leuk! Ik las gisteren trouwens een artikel over een onderzoek naar vakantie. Conclusie is dat het niet uitmaakt of je weggaat of thuis blijft ( staycation), als je er maar wel een 'echte' vakantie van maakt. ( dus leuke dingen doen, iets nieuws doen, verschillende dingen doen, niet klussen, een budget afspreken, de natuur opzoeken, geen werkmail checken etc... ) Het psychische effect ( ontspanning) kan dan hetzelfde zijn als dat je op vakantie zou gaan.

13. Theres

Theres Actief lid

4 nov 2009
    280
    33
    28
    Zeeland
    Wij gaan deze zomervakantie, zoals de afgelopen jaren, naar "ons" strandslaaphuisje. Deze is van mijn ouders, maar zij maken er bijna geen gebruik van, dus wij zijn er bijna elk weekend + 2 of 3 weken in de zomervakantie. Dit huisje staat op het strand 10 min van ons huis en is voorzien van alle gemakken (douche, toilet, keuken, etc). Zodra we er zijn voelt het als vakantie en de kinderen vinden het ook heerlijk.

Voorgaande jaren gingen we ook skiën en/of naar Turkije, maar dat zit er dit jaar even niet in. We sparen weer voor volgend jaar :)

14. Eliza78

Eliza78 Niet meer actief

Ik merk zelf dat ik het lastig vind om te ontspannen als ik thuis blijf. Alles blijft gewoon door gaan (was, strijk, schoonmaak enz) Ook de verplichtingen van mijn mans bedrijf. Als je weg bent is dat toch allemaal wat meer op de achtergrond.
    Wij zijn dus echt meer van t echt weg gaan. Hoewel het soms best een gedoe is met 5 kinderen en een behoorlijke kostenpost.
    In t voorjaar gaan we altijd op wintersport. In de zomer 3 weken richting het zuiden (middellandse zee gebied) en tussendoor af en toe een midweekje in een huisje op een park hier in Nederland.

15. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Thnx! Gelukkig gaat alles al weer helemaal goed

16. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.216
    1.279
    113
    Centrum België
    Vroeger met z'n 2 deden we vanalles: camperen, backpacken, luxe hotels... Sinds de kinderen huren we een huis. Eerste jaren in Zuid-Frankrijk, vorig jaar en dit jaar is het in Hongarije.
    Via via huren we een huis daar in de buurt van het Balatonmeer. Was echt een supermeevaller vorig jaar. Erg kindvriendelijk (vele restaurantjes zijn voorzien op kinderen) en aan het meer zijn er allemaal domeinen gemaakt met speelweides, zwembaden, speeltuinen en eettentjes - omheind zodat niemand weg kan.
    Prachtig van natuur (allemaal glooiende heuvels met wijnranken) en niet duur als je uit eten gaat. Nog ff wachten, want we gaan de laatste week van augustus/eerste van september.

Maar op termijn zouden we toch willen gaan kamperen met de meiden...

17. Dens

Dens Actief lid

21 sep 2011
    413
    1
    18
    Zuid Holland
    Deze zomer geen vakantie voor ons, aangezien ik dan uitgerekend ben. Normaal gesproken vieren wij onze vakantie 's zomers in de stacaravan op een waddeneiland.

In het buitenland kiezen we voor een appartement of hotel, maar dit is vaak buiten het seizoen.

18. maviju

maviju Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.080
    128
    63
    Dit jaar een weekje centerparcs.

Volgend jaar willen we naar de camping in Frankrijk of vliegen naar Griekenland of Mallorca.

19. elsie89

elsie89 Fanatiek lid

27 sep 2014
    3.645
    1.251
    113
    randstad
    Wij zouden naar Oostenrijk, maar huis verkocht dus vakantie door geboekt naar volgend jaar (prima service) en dus klussen dit jaar.
    Een echte lekkere zomervakantie is voor mij naar de bergen in Duits sprekend gebied( kan ik me tenminste gewoon verstaanbaar maken) en dan in een huisje met tuin of appartement met tuin. En dan lekker elke dag de bergen in en lekker wandelen en bij slechter weer naar een stadje of kasteel o.i.d.

20. koala28

koala28 Niet meer actief

Wij zijn niet van een staycation. Ik kan dat gewoon niet. Ontspannen zoals op vakantie lukt dan echt niet. Er is altijd wel iets te doen in en om het huis. Wij gaan dan ook echt weg.

Deel Deze Pagina