Hoe vier jij je vakantie?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Angel1980, 25 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoe vier jij je vakantie?

1. Hotel

2. Appartement

3. Camping

4. Huurhuis/Villa

5. Backpacken

6. Thuis

7. Familiebezoek

8. Vakantiepark

9. B&B

10. Anders namelijk;

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Wij gaan waarschijnlijk 2 weken kamperen met de vouwwagen. Hoogstwaarschijnlijk binnen NL.

Vorig jaar zijn we voor het eerst met de vouwwagen geweest, naar het zuid-westen van Engeland. Goede vuurdoop, want eerste keer buitenland (met kinderen), eerste keer vouwwagen, eerste keer in de bulten rijden en tevens eerste keer zo ver gereden.

Echter moesten we in de UK de kinderen continue bezig houden, waardoor we er nu voor kiezen om in NL te blijven zodat ze makkelijker met andere kinderen kunnen spelen. En geen 18 uur hoeven rijden scheelt ook :) Nu nog een leuke camping opzoeken.

2. cc93

cc93 Bekend lid

10 okt 2010
    996
    2
    18
    Wij gaan dit jaar een weekje naar centerparcs.
    De tweeling is nog jong, dan vind ik het makkelijk om alles bij de hand te hebben in een kinderbungalow.

Vanaf volgend jaar willen we weer gaan kamperen in bijv Frankrijk/Spanje

3. lisanne1204

lisanne1204 Actief lid

19 jul 2008
    243
    5
    18
    Vrouw
    Wij gaan eindelijk ook weer eens op vakantie na 3 jaar geleden naar disney te zijn geweest we blijven in nl we gaan een weekje naar Texel in de zomervakantie. Wij hebben er echt zin in om even lekker weg te zijn met zijn allen:)

4. Raspberry

Raspberry Niet meer actief

Wij houden van hotels, waarbij alles (op de uitstapjes na) geregeld is.
    Voor ieder wat wils, tripjes, stad, strand, zwembad, veel eten en mooi weer :)

Camping/CP/Appartement is geen vakantie voor mijn gevoel, soms verblijven we weleens in een huis van familie in het buitenland, erg leuk, maar voor het ultieme vakantie gevoel ga ik voor een hotel.

5. Frisbie

Frisbie Bekend lid

3 apr 2015
    895
    1
    16
    NULL
    NULL
    In juni vliegen en eind augustus 2 weken kamperen in Nederland. In mei zijn we naar landal green parcs geweest. Tja, wij vinden dus echt alles leuk. De kids gaan het liefst naar de camping of landal overigens. Ze zijn nog heel klein en vinden vliegen niet heel boeiend uiteraard.

6. Suuzzuus

Suuzzuus Actief lid

13 mei 2013
    185
    0
    0
    Wij vliegen half augustus naar Maleisiƫ, we verblijven daar op een paar verschillende plekken en gaan ongeveer 3,5 week weg:cool:

Center Parcs zijn we in april geweest, ook heel erg leuk!

7. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.192
    0
    0
    vlakbij assen
    normaal op de camping, dit jaar in mijn kraambed :D. voor of najaar gaan we vaak een weekje in een huisje. wel duitsland/frankrijk meestal

Deel Deze Pagina