driftkikker van 6 maanden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lennylenn, 14 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

dit is nieuw voor mij..hoewel ze mijn tweede kindje is, komt dit gedrag als een verrassing. mijn meisje is ech een zeurpietje geworden. als ik haar even in de box leg en wegloop wordt ze boos en gaat zielig lopen huilen. als er wilt en het net te ver weg ligt...krijsen. als ze het heeft en het valt uit haar hand ook huilen. ze kan echt niks hebben tegenwoordig zeg! pakte net de afstandsbediening van haar af omdat zie die zat onder te kwijlen en nou nou nouuuuuu wat wer zij kwaad zeg!!

is jullie kleintje ook zo een driftkikker?

2. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Hahaha, ohhhhh HERKENBAAR!!!
    Doet je dochter het sinds kort? Mijn jongen (bijna even oud) is twee weken lang niet-te-genieten geweest. GEK werd ik er van. Ik ben er maar vanuit gegaan dat het een sprongetje was want.....sinds eergister issie weer helemaal in zijn hummetje en zijn eigen lieve, vrolijke jongen. Dus...nog geen paniek. Het kan zomaar zijn dat jouw meissie er ook volgende week weer helemaal overheen is!

3. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Ps. mijn jongen wou ook niet in zijn box, niet in zijn wipper, ik mocht niks van hem afpakken, owee als hij ergens niet bij kon...huilen, huilen huilen. Zo kende ik hem niet...maar gelukkig is het hier weer over!

4. misa

misa Niet meer actief

Echt een driftkikker wil ik mijn zoontje nog niet noemen, maar hij is de laatste weken wel echt een mopperkont geworden... Zal wel een fase zijn.. al duurt ie wel al weken..! Het lijkt heel ietsje beter te gaan nu hij tijgert. Maar toch...
    Vermoeiend, maar ik geef maar gewoon toe aan zijn behoeften.

5. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

@zinaa: ja ze doet het sinds 2 dagen, eerste dag had ik zoiets van naja vandaag niet zo lekker in dr vel. gisteren was ze een en al mopperdemopper en vandaag is ze zowat een brok frustratie hahahahahaaah.
    nou dan zal het idd wel een sprongetje zijn. ik merk ook aan haar dat haar grove motoriek een sprong heeft gemaakt want ze kan nu ineens heel veel. ach jee hahahahaaa

Deel Deze Pagina