Comfortabele sandalen voor jongen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door maansteen, 13 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maansteen

maansteen Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.316
    0
    36
    Dag allemaal,

Nu het mooie weer er (eindelijk:)) aan lijkt te komen, wil ik graag sandalen voor onze dreumes aanschaffen.

Wij zijn helemaal fan van de see kai run schoenen, maar de sandalen in maat 22 kan ik niet vinden....

Wie heeft misschien tips voor comfortabele, soepele sandaaltjes? Liefst voor de wat bredere voetjes. Online of gewone winkel maakt niet zoveel uit, maar we willen het liefst niet al teveel geld er aan uit geven, want waarschijnlijk gaan ze toch maar 1 seizoen mee...Onze max is 40 euro.

2. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    ik heb/had sandalen van develab. Vond ze wat stoerder en niet echt sandaal sandaal..
    Maar er zit wel een stevige zool onder, wel soepel, maar ook weer niet dubbel te vouwen zeg maar.
    En we hebben teva's, altijd handig voor water/zand etc.

3. Fransa

Fransa Niet meer actief

Weet niet of het merk Elefanten in NL te koop is maar die hadden deze zomer ook goede sandalen liggen.

Verder hebben wij ook Teva's liggen. Ideaal voor bij huis, in het zand, etc.

4. sannie30

sannie30 Fanatiek lid

24 jan 2011
    1.050
    9
    38
    Hier ook teva's. Vind ze ideaal en niet duur...

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.067
    3.861
    113
    Tevaatjes, zie je nu overal in de aanbieding en van Rucanor hebben ze ook sandaaltjes met heel soepele zooltjes, die zag ik laatst afgeprijsd voor een tientje.

6. Linda86

Linda86 VIP lid

Of gewoon crocs. Vind ik persoonlijk mooier dan sandalen en Milan loopt er altijd heel fijn op.

7. maansteen

maansteen Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.316
    0
    36
    Bedankt voor de reacties!

Crocs zijn ook leuk idd, maar de kleinste maat past hij niet, zijn wreef was te hoog voor de croc en een maatje groter, tsja, daar verzoop hij in...

Dan kijk ik even voor teva's en develab schoenen, vallen ze groot/klein? En teva verkopen ze bij de intersport toch?

8. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Ik vind de teva iets kleiner vallen als de develab.
    Zijn nu vast overal in de aanbieding.
    Teva idd veel bij sportwinkels...

Deel Deze Pagina