hoe vieren jullie de 1e verjaardag?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door boonie, 15 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boonie

boonie Actief lid

9 mei 2011
    362
    0
    16
    NULL
    Noord-Holland
    Vieren jullie het groots met veel bezoek of houden jullie het juist klein?
    Houden jullie het bij koffie en gebak of komen er uitgebreidt hapjes en drankjes aan te pas? En halen jullie iets in huis speciaal voor kinderen die meekomen? Zoals kindergebak of snoepjes en chips bijv.? Ik ben bang dat ik straks alleen maar aan het rondrennen ben met hapjes en drankjes terwijl ik vooral van mijn dochtertje wil genieten!
    En waar hebben jullie de slingers enzo vandaan? Hier in de buurt ben ik nog weinig leuks tegengekomen namelijk.
    Sorry voor alle vragen...ik ben nogal een leek op dit gebied ;)

2. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    met onze verjaardagen heb ik altijd chips, nootjes, hartig(kaas/worst) toast, stokbrood, salades en taart natuurlijk.
    haal dan zakjes snoep komen bijna geen kids

verjaardag van mijn dochter van alles voor bedacht

nu besloten gewoon op dag zelf te doen, hele dag. Wie kan die kan en wie niet kan niet. Voor haar is t druk zat en gewoon lkkr der slaapjes wanneer ze moe is.

Zal je zien als ik speciaal op een zaterdag van 2-5 doe ze dan opeens der slaapjes anders doet! en ik der wakker moet gaan houden...nee baby's moeten geen verplichte gezelligheid

maak er gewoon leuke dag van!

3. tassie1980

tassie1980 Actief lid

1 jul 2011
    473
    52
    28
    beilen
    wij vieren het op de dag zelf.de gehele dag.ze weten dat mika een middag dutje doet.wii hebben zo'n 30 man uitgenodigd.vindrn we genoeg.we doen gebak en hapjes niks overdreven.miia snapt er nog niks van.

4. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland