Hoe vieren jullie je trouwdag?

Discussie in 'De lounge' gestart door Rozelief, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rozelief

Rozelief Niet meer actief

En dan bedoel ik dus als je zoveel jaar getrouwd bent ;).

Nemen jullie die dag vrij, of doe je gewoon je ding die dag, koop je een cadeau(tje), ga je een weekendje weg, of doe je iets anders speciaals? Ben ik wel benieuwd naar :)

2. Happymam

Happymam Fanatiek lid

7 feb 2009
    1.254
    306
    83
    als het op een door de weekse dag is, doen we gewoon wat we gewend zijn, en eten wat lekkers 's avonds en wat lekkers bij de koffie. Het weekend daarna gaan we samen een keer uit eten :)

3. Dana

Dana Niet meer actief

wij zijn binnenkort 12.5 jaar :$ getrouwd.
    wij gaan met zijn allen (ons dochtertje en opa´s en oma´s) een weekendje weg en voor vrienden en rest vd familie doen we een feest (ik denk dat dat lekker met zijn allen eten wordt).

maar ik wil hier ook nog wel wat ideeen opdoen ;)

4. rebekka84

rebekka84 Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.930
    184
    63
    Wij doen gewoon ons ding, maar 1 keer in de 5 jaar willen we met z'n tweeën de huwelijksreis nog eens doen.

Ik krijg van mijn man wel altijd rode rozen met een witte roos.

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

Wij gaan op onze trouwdag uit eten. Verder kopen we geen cadeautjes ofzo voor elkaar, vind ik niet zo nodig.

6. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik ben (nog) niet getrouwd, maar we doen wel elk jaar als we dan weer een jaar langer samen zijn iets leuks samen, mijn vriend neemt een vrije dag en dan gaan we lekker een dagje weg. Als het in het weekend valt gaan we een nachtje weg.. En we geven elkaar nog een leuk cadeautje met een kaartje :)

7. HOG

HOG Niet meer actief

Wij zijn pas twee jaar getrouwd. Eerst trouwdag viel in onze vakantie en toen hebben we overdag leuke uitstapjes gemaakt en in de avond uit eten. En de afgelopen keer ook een dagje weg, en lekker uit eten.

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Wij zijn voor ons 1e jubileum een midweekje naar Frankrijk geweest.
    Om gewoon eens lekker te genieten met ons drietjes.

9. Maia

Maia Niet meer actief

meestal gaan we uit eten :) dit jaar denk ik ook

10. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    niet
    gewoon op bank voor tv

11. soppie

soppie Bekend lid

31 mrt 2011
    838
    45
    28
    NULL
    NULL
    ikke ook... was afgelopen 10 mei precies 1 jaar getrouwd, waarvan we al meer als 12 jaar samen zijn, dus geen bijzonderheden...

12. Tinusje

Tinusje Bekend lid

Wij gaan ieder jaar op onze trouwdag schandalig uit eten in Las Palmas (van Herman den Blijker), heerlijk!!

13. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Jaar 1: hoogzwanger, dus helemaal NIKS! Had geen puf om in een restaurant te zitten en weg durfde ik niet
    Jaar 2: weekendje CP met de kleine meid
    Jaar 3: weekendje weg samen naar de sauna (23 weken zwanger)
    Jaar 4: uit eten
    Jaar 5 (dit jaar): lang weekend naar Rome!!! Heb er zin in!

14. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

Morgen is het onze trouwdag, dan zijn we 3 jaar getrouwd,

We gaan even met zijn 2 uit eten, wel in de middag, onze zoon zit dan op het kinderdagverblijf en onze dochter slaapt in de middag 2 a 2,5 uur en dat kan ook bij mijn moeder,

dan hebben we de avond gewoon weer heerlijk met ons 4, daar genieten wij nog het meeste van :D

15. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    We zijn pas 2 jaar getrouwd ;) allebei de keren uiteten geweest en een bloemetje van m'n man gehad. Verder geen gekke dingen.

16. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Wij hebben afgesproken om elkaar om het jaar te verrassen:)
    Cadeaus vindt ik steeds moeilijker om te verzinnen

Het eerste jaar hebben we een feest gegeven, het tweede jaar heb ik een jacuzzi gehuurd voor een paar dagen. Dit jaar is mijn man aan de beurt, ben benieuwd!:D

O,ja en krijg een bos rode rozen met een witte roos voor elk jaar dat we getrouwd zijn.

17. hetlichtje

hetlichtje Fanatiek lid

3 dec 2010
    1.061
    0
    36
    NULL
    NULL
    Het eerste jaar heerlijk naar het hotel geweest waar we de huwelijksnacht doorgebracht hebben, met een heerlijk diner daar.

2e jaar was het witte donderdag (dag voor Goede Vrijdag), bij ons in de kerk vier je dan het heilig avondmaal. niet zo'n geschikte dag om dan feest te vieren.

3e jaar, thuis met z'n tweetjes heerlijk gegeten, eerst samen het eten voorbereid. Was een fijne avond, na een zware en moeilijke maand.

Hoop volgend jaar wel met z'n 3tjes te zijn!

18. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Wij doen de ene keer lekker gourmetten of bbquen met de hele familie, zo'n 30 man. Deze keer gaan we picknicken in het park met misschien de bbq. We geven elkaar een kadootje, kan verschillen,de ene keer een cd de andere keer ene vliegles.

19. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Onze 1-year-anniversary stond ik op klappen (37 weken), dus eigenlijk niets aan gedaan.
    Vorig jaar (2 jr getrouwd) een nachtje weg geweest om het te vieren en dat is zo goed bevallen dat we dat dit jaar weer gaan doen. Gewoon 1 nacht in een mooi hotel, met vooral een errug goed restaurant erbij :D We willen dit een jaarlijks uitje maken. Toch wel erg fijn om 1 keer per jaar zo'n bijzonder feestje te vieren ;)

20. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Tot nu toe hebben we er nog nooit wat aangedaan eigenlijk. Ik was tussentijds ook 2x hoogzwanger.
    Gister waren we 4 jaar getrouwd en manlief was er de hele dag niet. Volgend jaar heb ik mezelf voor genomen om op z'n minst uit eten te gaan... met m'n man dan :D

Deel Deze Pagina