Hoe vieren jullie Oud en Nieuw?

Discussie in 'De lounge' gestart door Alizee, 21 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Thuis. Mijn lieve vriendinnetje komt dit jaar bij ons

2. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    We zouden het lekker saampjes met ons tweetjes gaan vieren echter hebben de leidinggevenden (man&vrouw) van VL gevraagd of wij daar kwamen met oud en nieuw. Dus nu gaan we met ons vieren oud en nieuw vieren. Gezellig hapje, drankje en spelletje spelen.

Geen vuurwerk afsteken maar wel genieten van alles wat nog komen gaat en geweest is! Dankbaar voor alles wat we hebben bereikt..

3. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    We gaan langs bij een koppel dat pas een baby'tje heeft gekregen
    Gaan lekker eten, spelletje spelen enzo.. Het rustig houden dus, meer kan ik toch niet aan :D

4. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Wij gaan dit jaar bij vrienden thuis oud e nieuw vieren. Zij hebben een dreumes en m'n vriendinnetje is zwanger vd tweede. Gourmetten , hapje drankje en tv/gezelligheid. Hoop dat ons zoontje een goede avond heeft en ook lekker door slaapt...

5. Uilenmama

Uilenmama Niet meer actief

Wij blijven thuis zoals elk jaar.
    Dit jaar geen champagne voor mij!
    Misschien vieren we de laatste oud en nieuw met zijn 2en?
    Of de eerste met zijn 3tjes?

6. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Mijn moeder zit al 3 weken aan mijn oor te trekken of we met Oudjaar naar hen komen ;). Tenzij er iets anders opduikt, wordt het dus dat.
    We zien hen al met Kerst, dus ik sta er niet om te springen ... maar om nu met ons 2 alleen te vieren, daar heb ik ook geen zin in.

Vorig jaar hier 2 vriendinnen uitgenodigd en het jaar daarvoor half mijn schoonfamilie.

7. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Misschien ben je wel net aan het bevallen! :D
    Wij gaan naar vrienden. Zij hebben 2 zoontjes, wij ook, dus die vermaken elkaar wel.
    De jongste gaat daar ook naar bed en maken we rond 23.30 wakker anders slaapt ie thuis waarschijnlijk niet verder.
    Hij is regelmatig wakker 's nachts vandaar. ;)

8. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ik word 29 dec geopereerd, ik krijg een gastric bypass. Met oud en nieuw lig ik net weer thuis in mijn bed als het goed is. Mijn kinderen zijn een paar dagen bij hun vader..dus alleen. Gezellig.haha

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Hier niks speciaals. We hebben niet zoveel met oud en nieuw eigenlijk :)
    We zijn uitgenodigd voor een feestje bij vrienden, maar ik zie het niet zo zitten om de kids mee te slepen of om oppas te zoeken. Mijn man gaat dus heen en ik blijf thuis voor de tv. Ik maak de kids wel wakker om half 12 en gaan even bij de buren langs en dan weer hup naar bed.

10. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    gezellig met zijn 3tjes
    kind gewoon normale tijd op bed
    daarna beetje tv kijken, spelletje lekker eten en maar hopen dat ik het volhoud tot 00.00
    daarna voor het raam vuurwerk kijken bij de buren en hopelijk slaapt ons zoontje er heerlijk doorheen.

11. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Bij vrienden in de straat :)

12. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wij gaan naar familie als ik niet aan het bevallen ben :)
    Lekker eten, spelletjes spelen en een klein beetje vuurwerk afsteken.

13. sjak

sjak Niet meer actief

Familie en vrienden komen hier, ik wilde dit jasr mijn dochter niet te logeren doen en wil ook niet met haar gaan 'slepen'. Mijn nichtje heeft net een baby en wil niet ergens heen waar ze roken. Dus eigenlijk het 'officiele' feestje en iedereen die al uitgenodigd was hierheen verplaatst :) kindertjes boven in de bedjes (of beneden als ze wakker zijn), roken mogen ze buiten.
    Er komen rond de 20 a 25 mensen.

14. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Net als ieder jaar bij mijn moeder, dit jaar voor het eerst zonder mijn vader, die helaas in juni is overleden.

We gaan dit jaar gourmetten en dan spelletjes doen.

Weggaan naar iemand waar geen hondenkennis is, doen we sowieso niet. Ik wil niet dat als mijn hond een keer schrikt er verkeerd gehandeld wordt door een ander en dan mijn hond in de stress helpt. Ze is nu niet bang en dat houden we zo.

Ik ben niet echt een type om het met vrienden te vieren en sinds we samen zijn, vindt mijn man dat ook prima. Hij is ook een familyman.

15. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Met vrienden naar Antwerpen. Mooi hotel geboekt, gaan er twee gezellige dagen van maken. Nu kan het nog, volgend jaar zien we wel weer verder als we een baby van negen maanden hebben. Ik kan nu wel zeggen dat we hem naar opa en oma brengen (wonen op het platteland dus de kleine zou weinig last hebben van het vuurwerk) zodat wij er een nachtje tussenuit kunnen maar dat is nu makkelijk praten. We zien wel of we dat dan nog willen. 😜

16. Monique1985

Monique1985 Fanatiek lid

7 okt 2013
    1.472
    113
    63
    Almere
    Wij zijn thuis voor het eerst .. M'n ouders komen dan gaan we winter bbqen (idee van vriendlief 😒) en het gewoon gezellig maken met de kids .. 2 van de kids blijven wakker andere 2 gaan slapen .. Ik hoop dat de jongste blijft slapen die was van de week al helemaal over zijn toeren door vuurwerk 😞 en m'n hond boeit het niks :) vorig jaar ook alleen thuis geweest .. Doe meestal de radio hard en dat is hij gewend 😄.. Nu eerst kerst .. Moet nog allemaal inkopen doen 😱

17. pepe

pepe Fanatiek lid

29 okt 2012
    1.021
    0
    36
    Lekker thuis met zn drietjes. Maar dochter slaapt dan. We gaan haar niet wakker maken om 12 uur. Als ze wakker wordt door vuurwerk halen we haar er natuurlijk uit en kijken we met zn drietjes vuurwerk. We zijn eigenlijk de afgelopen jaren gewoon thuis geweest, ook met zn tweeën dus. Daarvoor wel veel met vrienden gevierd maar met zn tweeën vind ik net zo gezellig. We gaan altijd lekker een vissschotel eten, drankje drinken, conference kijken, oliebolletjes eten, gezellig kletsen en om 12 uur bubbels drinken.

18. Aylen

Aylen Niet meer actief

Ik sta de hele dag in de oliebollenkraam, anders zou ik graag de verjaardag van mijn zoon vieren, want hij is de 31e jarig...

Nu is het dus werken, werken, werken, daarna douchen en Chinees eten en proberen niet in slaap te vallen voor het middernacht is :p
    Zijn verjaardag vieren we dit jaar op 2 januari.

19. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.601
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Dit jaar bij mijn neef in Zwolle en sinds 10 jaar zijn mijn ouders er ook weer bij (woonden in Indonesië). Wij doen meestal tv kijken, hapjes buffet en om middernacht wens ballonnen oplaten en dan hebben we altijd de grootste lol met mekaar.

20. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Wij gaan naar de Efteling, ben benieuwd of het wat is! :)

Deel Deze Pagina