Hoe vieren jullie Oud en Nieuw?

Discussie in 'De lounge' gestart door Alizee, 21 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Niks. Ik ga vroeg naar bed.

2. Luja

Luja Niet meer actief

Ik vier het al een paar jaar bij vrienden, zij en ik maken allemaal lekkere hapjes die we met zn 3en oppeuzelen en de in totaal 5 kindjes slapen gezellig bij elkaar op de kamer. Rond 1en gaan mijn vrienden en de kindjes slapen en doe ik een rondje stad om vrienden/collegas gelukkig nieuwjaar te wensen.

3. Sammelskee

Sammelskee Bekend lid

16 jan 2013
    543
    1
    18
    Roosendaal
    Eerst werken tot 4 uur, dochter ophalen, dan naar schoonouders. Daar wat eten en dan vuurwerk afsteken :)

4. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Laatste jaren met vrienden, maar aangezien 1stel begin december ouders zijn geworden en ik halverwege januari ben uitgerekend, vieren we het nu bij mijn schoonouders. Die wonen 15min bij ons vandaan ipv de andere kant van het land.

5. Kolovski

Kolovski Niet meer actief

Thuis op de bank met zijn twee.

6. Trueno

Trueno Actief lid

5 jul 2014
    302
    4
    18
    Hier ook lekker thuis met z'n 3en, onze kleine man vind ik nog te klein om ergens mee heen te gaan (3 maanden oud) en dan weer naar huis te rijden, ik heb even geen zin in die onrust. Ik ben ook benieuwd of hij er doorheen gaat slapen. Wij gaan lekker eten halen, champagne drinken en TV kijken. Volgend jaar wel weer wat ondernemen als dat lukt.

7. natjeb85

natjeb85 Bekend lid

18 feb 2013
    856
    62
    28
    Vrouw
    luchtvracht medewerkster
    Amsterdam
    Hallo dames,

Ik vroeg me gewoon nieuwsgierig af wat jullie plannen zijn met oud en nieuw? Wij zijn gewoon lekker thuis ons eerste O&N met ons mannetje dus we ga niet weg ;) er komt ook geen visite heerlijk :p
    En we moeten ook nog eens werken ;) dat is wat minder hahahaha
    Ik maak lekker kipsate's en wat stokbrood met een salade en wat hapjes voor in de avond lekker makkelijk na het werk ;)

8. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    hier ook lekker met zijn 3tjes
    gaan denk ik gourmetten en daarna lekker languit op de bank voor de tv met wat lekkers
    zoontje gewoon op tijd naar bed etc

9. cat86

cat86 Actief lid

16 okt 2008
    395
    0
    0
    thuiszorg
    Ook lekker thuis met z'n 4en, het is de eerst o&n van de jongste. S avonds eten we een soepje, meiden op tijd naar bed, wij op de bank met hapjes. Dan voor 24:00 even wakker maken en na het vuurwerk allemaal naar bed! Heerlijk, heb er nu al zin in!

10. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hier op de bank met zijn twee. De jongens op bed en maken ee ook niet wakker.
    Lekker met een appelflap erbij en youp aan :-D

11. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Hier ook thuis meestal een jaar thuis dan weer bij mijnouders om en om zeg maar.

We hebben sinds juli een kitten dus wil daarvoor thuis blijven en aangezien het onze laatste oud en nieuw samen is :) willen we daar nog even van genieten.

12. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.019
    548
    113
    gewoon thuis. mijn ouders komen later op de avond. moeder moet eerst werken.

13. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Met een vriendengroep bij een stel thuis en daar blijven we slapen vanwege de kleine.

14. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.212
    16.569
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Dit jaar blijven we thuis.
    We vieren het ieder jaar met een vriendengroep maar een aantal had al andere plannen.Wat overblijft is van harte welkom maar anders gewoon met zijn vijven thuis en niet hoeven sjouwen met de jongste.
    Die kan gewoon lekker in haar eigen bedje slapen.
    Ik zet wat lekkers op tafel dus het zal vast wel gezellig worden.

15. Vigi

Vigi Niet meer actief

Wij zijn thuis. Het huis is afgelaaie met familie en vrienden, karaoke set erbij veel lekkere hapjes etc! En dr valt nog van alles binnen over de avond. Super gezellig altijd!

16. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Wij zijn lekker met ze viertjes :D

Roy donders pakkie aan, spelletjes op tafel, lekkers op tafel, filmpje op, muziekje aan. Partyyyyy

Als de kids slaap hebben gaan ze lekker tukkelen en dan maken we ze wakker om half 12.

Het word dus een heerlijke relaxte avond zonder overdreven gedoe ;)

17. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.019
    548
    113
    :D veel plezier alvast jungske

18. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    Ik weet het nog niet....
    Ik zit nu nog in het ziekenhuis met mijn zoontje. Ik val officieel nog onder zorg tot 1 januari, maar ben al lang hersteld. Ik kan mezelf dus ook eerder laten ontslaan en kan dan op basis van rooming in, altijd bij mijn zoontje zijn.
    Ik heb dus de mogelijkheid 31 december naar huis te gaan. Ik zal toch een keer weer naar huis moeten. Maar moet dan wel zoontje achter laten en daar zie ik zo tegen op. Maar ja, ze zorgen natuurlijk wel goed voor hem en ik kan nier wekenlang hier blijven.

Ik denk dat ik voor een tussenoplossing ga. Oud en nieuw thuis vieren, maar dan s nachts weer terug. We gaan dan verder niets speciaals doen

19. Withinshin

Withinshin Bekend lid

1 okt 2009
    972
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dit jaar ben ik alleen met de beide jongens. Man is net weer vertrokken voor zijn werk en komt met mazzel op 8 januari weer thuis. Zal wel wat tv kijken worden, en op tijd naar bed. Als de kinderen wakker worden, dan nog even samen naar het vuurwerk kijken.

20. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Wij vieren het dit jaar bij ons thuis met vrienden, we gaan gourmetten en maken allemaal lekkere hapjes. Voor later op de avond olliebollen en heel veel lekkers, gezellig.

Deel Deze Pagina