Ik vier het al een paar jaar bij vrienden, zij en ik maken allemaal lekkere hapjes die we met zn 3en oppeuzelen en de in totaal 5 kindjes slapen gezellig bij elkaar op de kamer. Rond 1en gaan mijn vrienden en de kindjes slapen en doe ik een rondje stad om vrienden/collegas gelukkig nieuwjaar te wensen.
Eerst werken tot 4 uur, dochter ophalen, dan naar schoonouders. Daar wat eten en dan vuurwerk afsteken
Laatste jaren met vrienden, maar aangezien 1stel begin december ouders zijn geworden en ik halverwege januari ben uitgerekend, vieren we het nu bij mijn schoonouders. Die wonen 15min bij ons vandaan ipv de andere kant van het land.
Hier ook lekker thuis met z'n 3en, onze kleine man vind ik nog te klein om ergens mee heen te gaan (3 maanden oud) en dan weer naar huis te rijden, ik heb even geen zin in die onrust. Ik ben ook benieuwd of hij er doorheen gaat slapen. Wij gaan lekker eten halen, champagne drinken en TV kijken. Volgend jaar wel weer wat ondernemen als dat lukt.
Hallo dames, Ik vroeg me gewoon nieuwsgierig af wat jullie plannen zijn met oud en nieuw? Wij zijn gewoon lekker thuis ons eerste O&N met ons mannetje dus we ga niet weg er komt ook geen visite heerlijk En we moeten ook nog eens werken dat is wat minder hahahaha Ik maak lekker kipsate's en wat stokbrood met een salade en wat hapjes voor in de avond lekker makkelijk na het werk
hier ook lekker met zijn 3tjes gaan denk ik gourmetten en daarna lekker languit op de bank voor de tv met wat lekkers zoontje gewoon op tijd naar bed etc
Ook lekker thuis met z'n 4en, het is de eerst o&n van de jongste. S avonds eten we een soepje, meiden op tijd naar bed, wij op de bank met hapjes. Dan voor 24:00 even wakker maken en na het vuurwerk allemaal naar bed! Heerlijk, heb er nu al zin in!
Hier op de bank met zijn twee. De jongens op bed en maken ee ook niet wakker. Lekker met een appelflap erbij en youp aan :-D
Hier ook thuis meestal een jaar thuis dan weer bij mijnouders om en om zeg maar. We hebben sinds juli een kitten dus wil daarvoor thuis blijven en aangezien het onze laatste oud en nieuw samen is willen we daar nog even van genieten.
Dit jaar blijven we thuis. We vieren het ieder jaar met een vriendengroep maar een aantal had al andere plannen.Wat overblijft is van harte welkom maar anders gewoon met zijn vijven thuis en niet hoeven sjouwen met de jongste. Die kan gewoon lekker in haar eigen bedje slapen. Ik zet wat lekkers op tafel dus het zal vast wel gezellig worden.
Wij zijn thuis. Het huis is afgelaaie met familie en vrienden, karaoke set erbij veel lekkere hapjes etc! En dr valt nog van alles binnen over de avond. Super gezellig altijd!
Wij zijn lekker met ze viertjes Roy donders pakkie aan, spelletjes op tafel, lekkers op tafel, filmpje op, muziekje aan. Partyyyyy Als de kids slaap hebben gaan ze lekker tukkelen en dan maken we ze wakker om half 12. Het word dus een heerlijke relaxte avond zonder overdreven gedoe
Ik weet het nog niet.... Ik zit nu nog in het ziekenhuis met mijn zoontje. Ik val officieel nog onder zorg tot 1 januari, maar ben al lang hersteld. Ik kan mezelf dus ook eerder laten ontslaan en kan dan op basis van rooming in, altijd bij mijn zoontje zijn. Ik heb dus de mogelijkheid 31 december naar huis te gaan. Ik zal toch een keer weer naar huis moeten. Maar moet dan wel zoontje achter laten en daar zie ik zo tegen op. Maar ja, ze zorgen natuurlijk wel goed voor hem en ik kan nier wekenlang hier blijven. Ik denk dat ik voor een tussenoplossing ga. Oud en nieuw thuis vieren, maar dan s nachts weer terug. We gaan dan verder niets speciaals doen
Dit jaar ben ik alleen met de beide jongens. Man is net weer vertrokken voor zijn werk en komt met mazzel op 8 januari weer thuis. Zal wel wat tv kijken worden, en op tijd naar bed. Als de kinderen wakker worden, dan nog even samen naar het vuurwerk kijken.
Wij vieren het dit jaar bij ons thuis met vrienden, we gaan gourmetten en maken allemaal lekkere hapjes. Voor later op de avond olliebollen en heel veel lekkers, gezellig.