Man werkt momenteel 7 dagen per week zo'n 15 uur per dag. En helaas ook op 31 december/1 Januari. Hij zal dus gewoon moeten slapen met oud en nieuw. De kinderen slapen ook dus ga alleen naar een feestje bij vrienden.
moet eerst werken tot 16 uur dan naar huis en komen me ouders mee gourmetten kids naar bed en wij kaarten, rond 23 uur de meiden uit bed en vuurwerk kijken
Wie vieren het altijd thuis met een grote groep buren waar we mee bevriend zijn. Iedereen neemt wat lekkers en een borrel mee. Wij en nog een stel buren hebben een houtkachel in huis dus we hebben genoeg hout voor een lekker vuurtje buiten in een vuurkorf. Iedereen neemt zn babyfoon mee en doen km 12 uur een rondje door de wijk om iedereen nieuwjaar te wensen. Om 01:30 is er een vuurwerkshow van een man die bij een evenementenvuurwerkbedrijf werkt dus die heeft keimooi vuurwerk. Dat kijken we gewoon bij ons voor het huis. Rond een uur of 4 is dat klaar en gaat iedereen slapen.
Wij vieren het thuis zoals vrijwel ieder jaar. Standaard komt er een goede vriend en dit jaar komen me moeder en broertje ook.
Thuis op de bank voor de tv. Rond 23.45 maken we dochter wakker. Verder wat lekkere hapjes en bubbels erbij.
1 van ons gaat 's avonds naar de kerkdienst en daarna zullen we samen wel even een bakje thee/koffie drinken en/of glaasje wijn. Ik denk niet dat we 12 uur gaan redden. Ik vind het met z'n tweeën ook altijd een beetje onzin om wakker te blijven. Voor de buren hoeven we het ook niet te doen er is niemand op straat te vinden. Dus hopelijk slapend het nieuwe jaar in dan maar
Wij hebben een soort van kroegentocht langs alle buren, haha. Er zouden 2 vriendinnen komen maar die zijn kindloos en gaan feesten in Groningen. Dus wij hebben eerst een oudejaarsborrel bij de overburen, daarna gaan we even naar huis. Vervolgens naar de andere overburen, daarna naar de schuin tegenoverburen en vervolgens naar de achterburen. Zo komen we de avond wel door, haha.
Wij vierden het altijd met vrienden, maar sinds vorige jaar reageerde ze niet eens op de vraag of we het weer samen zouden vieren. Dus sinds vorige jaar thuis met z'n drietjes. Blijkbaar vonden wij het gezelliger dan zij haha.
Wij gaan met ons zoontje naar vrienden met een kindje van 1,5 en een baby in de buik. Daar gourmetten en hapjes en blijven ook slapen. Zoon slaapt wel door maar ik weet niet hoe dat nu met vuurwerk is. En meestal is het van 20-22 huilen de laatste 3 weken 's avonds dus ik ben wel een beetje zenuwachtig moet ik zeggen. Al neem ik de draagdoek mee....
Wij blijven thuis. De kinderen gaan gewoon naar bed, dus het is just the 2 of us . Spelletjes, lekkere hapjes, oliebollen, wijn, Top2000...wij zullen ons vast wel vermaken.
Bij mijn ouders. Eten daar ook. Om 23.30 kleine uit bed, nieuwjaar wensen,oliebol en champagne eten/drinken en dan hopelijk 1/1.30 op bed. Moet om 5.45u weer op voor t werk.. *gaaaaaaaaap*
Thuis, onze dochter gaat eerst naar bed en mag rond 23:30 uit bed. Ze komt uit bed voor de toastjes want ze heel bang voor het vuurwerk..... Dit jaar voor het eerst de hond er bij, een labrador van 7 maanden dus even spannend hoe ze dit gaat ervaren..... Onze dochter mag morgen in ieder geval niet mee de hond uitlaten anders is de hond zeker bang voor vuurwerk in het vervolg.... Vanmiddag schrok onze dochter van een knal dat ze spontaan begon te huilen.....
Om 7 uur doen we vast vuurwerk voor de kindjes, die gaan daarna lekker slapen. Rond half 9 komen er wat vrienden, gezellig een drankje en hapje doen, wat muziek luisteren op tv, daarna zelf lekker los met muziek vaak
Lekker thuis! Eerst met z'n 4tjes gourmetten, daarna wat klein vuurwerk afsteken voor S en R. Vuurkorf aan en kerstboom(pje) erin. Kinderen gaan daarna naar bed, wij lekker hapjes, oliebollen en de Top 2000. Heerlijk! Om 23.30 maken we de kinderen wakker, voor het eerst. Dan om 00.00 bubbels zonder alcohol en echt vuurwerk. Nog even op straat kletsen en dan lekker nog op de bank, Top 2000 concert kijken!
Lekker thuis met kaasplankjes en veel wijn. Wij zijn beide niet zo van het oud & nieuw vieren. Alle vrienden hebben ons uitgenodigd hoor, maar wijn vindenhet goed zo.
Ik kan me het echt niet voorstellen dat ikzelf op 31dec voor 0:00 al in bed zou liggen! Ik vind het altijd hartstikke gezellig en sfeervol,ongeacht met hoeveel mensen ik ben. Dit jaar zijn wij thuis en komen mn ouders en zusje bij ons Kan onze kleine meid lekker in eigen bedje blijven slapen en mn zoon maak ik wakker,maar even zien hoe dat loopt. Mijn moeder bakt oliebollen en maakt een groot ovenblad vol hapjes en wij zorgen voor drinken,chips en allerlei nootjes.We gaan ws nog wel een spelletje zoals Triviant/Top2000 spelen en op tv gaat Youp er sowieso op. Heb er zin an!