Wij gaan ook! Tja dat kan best.. We zitten dan toch lekker warm dus maakt het me niet zo veel uit.. We gaan wel vroeg daar heen!
Wij zitten thuis zonder kinderen, vl zou graag weg willen maar ik laat de dieren nooit alleen , en deze keer is het voor de pup van 7 maand voor de eerste keer dus dat wil ik eerst bekijken hoe dat gaat het is niet anders
Zo, gisteren grootste deel van de keuken gepoetst, zometeen het fornuis en de oven, en dan kan ik aan het koken! Ik begin met de patatesli omlet (Turkse tortilla, recept van Eylem).
We blijven thuis en krijgen visite (m'n ouders, sch. ouders, neef, schoonzus + zwager en nichtje) erg gezellig! Kinderen kunnen lekker in eigen bed slapen en wij hoeven de deur niet meer uit We beginnen met hapjes (voor, hoofd en nagerecht) en daarna waarschijnlijk caberet kijken en ik hou van holland (en ondertussen lekker bijkletsen onder het genot van een drankje) heb er zin in! Moet alleen wel nog ff werken tot 17:00..
Alleen, waarschijnlijk. De kinderen zijn bij hun vader..stiekum hoop ik dat de jongste toch besluit naar huis te willen
Wij moeten bijna 2 uur rijden ervoor maar gaan elk jaar met oud en nieuw naar de efteling. Wij gaan ook vroeg rijden om er hopelijk zo vroeg mogelijk na opening binnen te zijn want t is vreselijk druk daar vanavond ( kaarten uitverkocht)
Ja online! Maandag zeiden ze bij de gasten service, dat ze er nog genoeg hadden? Ben zo benieuwd hoe het is haha.. dochter heeft er in ieder geval zin in!
Wij blijven thuis en zitten eraan te denken om vroeg op bed te gaan omdat we al nachten lang slecht slapen. Wel hebben we oliebollen gehaald en gaan we gourmetten. Is het nog een beetje oudjaars avond Ws worden we om 00.00 uur toch wel wakker geknald door de buren
Thuis met z'n 3tjes. Baal ontzettend, heb er echt geen zin in. De meeste vrienden/familieleden gaan flink feesten (kinderloos) en degene met kinderen zitten allemaal in andere vriendengroepen.
Wij gaan uiteten samen met mijn gezinnetje❤️. En daarna zijn we gewoon thuis, we gaan heerlijk met z'n viertjes vieren 😁. Fijne jaarwisseling iedereen ✨💫✨.
Kun je thuis niet iets gezelligs ervan maken? Ik weet niet hoe oud je kind is? Lekker gourmetten, lekkere hapjes op tafel, spelletjes doen etc.
Jawel, gaan we ook zeker doen Kindje is 2,5 dus daar vieren we rond een uur of 20.00 al nieuwjaar mee. Ik denk dat hij niet wakker wordt. We hebben een verdrietig jaar achter de rug en ik zou het graag met meer mensen vieren. Ach ja komt vast goed, morgen is het weer 1-1.
Wij zijn ondertussen al een half uur onderweg. Wij hadden onze kaarten in nov gekocht hihi Kids staan te stuiteren als een malle whaha. Ff onderweg wat eten en dan kan t magische avondje beginnen
Ik ben alleen met de kinderen. Mijn man werkt altijd met oud en nieuw dus ben het ondertussen wel gewend. Heb hapjes en kinder champagne gehaald en we kijken een filmpje ofzo. Jeb sterretjes gekocht en party poppers die we om 00 uur aandoen.
Wij zouden eigenlijk naar mijn nichtje en haar gezin gaan, maar helaas werd ik vandaag wakker met buikgriep. Ik baal echt heftig.
Mijn zus met de kinderen zou komen. Maar beide kinderen zijn sinds vanochtend aan het spugen. Dus nu met zijn 3-en met heel veel hapjes!
mijn moeder zou hier komen vanavond maar zij is helaas ziek dus zijn we met ons vieren eerlijk vind ik het best een beetje ongezellig om zo de jaarwisseling te vieren en hoop ik dat we het over een paar jaar met meer vrienden te kunnen vieren