Ik ben net wakker geworden van het vuurwerk iets na middernacht. Ik houd niet van oud en nieuw maar buiten dat moet ik straks werken. Wekker gaat om 5.45 u. Heel vroeg we zijn nu beneden, drinken even wat en gaan straks weer slapen. Tot nu toe slaapt dochterlief er door heen tot onze verbazing.
In mn uppie, met mn kont op de bank, laptop voor mn neus en oor op de babyfoon. Wonderbaarlijk genoeg slaapt mn meisje nog steeds. Fijn 2015 iedereen!
Wij hebben na het 3 jaar lang met zijn 3tjes gevierd te hebben het vanavond bij vrienden gevierd was echt top! Vriend van ons had een partytent gehuurd en heaters en allemaal hapjes en drankjes en muziek. Dus onze oud en nieuw was zeker erg gezellig!
Hier het nieuwjaar ingeluid met een knalfeest met live band, lekker eten en veel drank. We gaan zo richting huis )
Gelukkig Nieuw Jaar! Wij hebben de Oud en Nieuw zoals gepland thuis gevierd met ons gezinnetje, het was een rustige avond/nacht maar toch heel gezellig! De hele avond lekker hapjes gegeten , om 12 uur champagne gedronken en genoten van de prachtige vuurwerk nog wat gekletst, Tv gekeken en rond 02.00 naar bed. Ik hoop dat iedereen een fijne avond heeft gehad!