Mijn man komt vaak 3 uur snachts thuis uit werk en heeft dan hele erge honger. Voorheen at hij alleen maar snacks dan, maar dat wilt die nu niet meer (gelukkig ) Hij eet wel gewoon avondeten rond 6 uur dus ik denk dat als hij hetzelfde nogmaals eet snachts dat dat dan erg zwaar valt. Iemand ideeën wat ik voor hem kan maken snachts zodat hij niet met honger naar bed gaat maar wat ook niet heel zwaar valt. Ik moet het wel van te voren klaarmaken want ik ga niet om 3 uur opstaan..
Gewoon een goed belegde boterham Banaan Yoghurt met wat fruit of muesli Kom gevulde soep Een tosti (dat hij hem alleen nog het tosti-ijzer inschuift) Een salade (pasta, rijst, aardappel oud Omelet
Ik zou lekker een soepje maken en die voor je naar bed gaat goed heet opwarmen en in een thermoskan gieten. Blijft het perfect warm en hoeft je man het alleen nog maar in een kom te gieten. Wat je overhoudt vries je gewoon in porties in.
mijn man eet een paar snelle jelle als hij uit het werk komt, snachts. Complete maaltijden eten is niet goed
Kan hij dat zelf niet bedenken en klaarmaken? Hij weet toch het beste waar hij zin in heeft? Ik snap dit niet zo ...
Dankjewel allemaal! Er zitten zeker goede ideeën tussen! Yoghurt met muesli zou perfect zijn maar helaas kan hij niet tegen zuivel.. De rest van de ideeën zijn top!
Ja dat deed hij ook altijd maar dan werd het dus pizza, chips etc.. Hij wilt er ook niet veel tijd aan kwijt zijn want hij is dan moe dus dan kiest hij ervoor om met honger naar bed te gaan en dat vind ik ook niet leuk. Het is voor mij een kleine moeite om wat klaar te zetten voor hem O en nee hij weet echt nooit wat hij wilt eten, hij zegt altijd verzin maar wat haha
Haha ok, is ook wel herkenbaar. Mijn vriend weet het ook nooit. Je kan een maaltijdsalade klaarmaken of kant en klaar kopen. Stoom maaltijd, magnetron maaltijd, lasagne kant en klaar voor in de oven, instant noodles??
Een goed belegde tosti kan ook lekker zijn. Met bijvoorbeeld mozzarella, tomaten en pesto. Zo zijn er nog veel meer voorbeelden van lekkere tosti's of panini.
-Italiaanse bol met warme grillworst en honingmosterd saus -Bamisoep -Stokbroodje met kaas, sla en komkommer -Rijst met kip, ei en satésaus