Vanaf januari ga ik weer vaste dagen werken en wil ik weer bij een sportschool gaan sporten. Willen jullie meedenken over een handige planning? Ik werk dan: ma, wo, do, vr. Man werkt: ma t/m do en sport donderdagavond. Dochter gaat ma en woe naar kdv, andere dagen is ze thuis (do met opa en oma). Zaterdag is er peuterzwemmen op mn sportschool dus dat leek me een handige dag om al 1x te gaan. Wil daarnaast eigenlijk nog 2x. Er is opvang op de sportschool. Mij lijkt ma en woe handig qua herstel voor spieren, maar dat is altijd al zo druk met kdv en werk. Dinsdag overdag kan ook, maar dan moet dochter daar ook weer naar de opvang, weet niet of ik dat wel wil. Iemand de perfecte planning voor me?
Je kan toch gewoon 2 avonden sporten? Die maandag en woensdag dus. Dat zou ik dan doen. Hier kan dat helaas niet, vriend slaapt al om 14 uur omdat ie nachten werkt. Dus dan kan ik niet weg.
Als het kan zou ik inderdaad gewoon in de avond gaan. Ik zou mijn kinderen niet heel blij maken met nog een extra opvang er bij (wat betekent dat ik niet ongestoord een uurtje kan sporten...). Hier sporten we beide op dinsdag- en donderdagavond. Op dinsdag gaat man om 19.15 uur de deur uit om uurtje te sporten. Hij is rond 20.45 uur terug, dan ga ik nog 5 tot 10 km hardlopen. Op donderdag ga ik om 19.15 uur de deur uit om te sporten en gaat man hardlopen als ik terug ben. Op zondagochtend sport ik nog een uurtje en af en toe pak ik nog een extra hardlooprondje ergens in de week. Di-do-zondag zijn wel de vaste dagen.
Avonden zijn denk ik idd de beste oplossing. Vind het na het kdv alleen zo'n geren en gevlieg. 17/17.30 klaar met werken 17.45/18.15 thuis, 18.30/19 klaar met eten. Dochter douchen en in bed. Ben dan blij als ik zit... maar dan maar 1,5u later blij zijn met de bank
Zo gaat het idd bij ons ook. Soms eet diegene die als eerste gaat sporten pas na het sporten of alleen een salade oid voor het sporten. Het geren op die 2 dagen went wel. En doordat je het op 2 avonden plant, kunnen we de andere avonden relaxt doen.
Ja, ik denk dat ik daar even aan moet gaan wennen inderdaad. Vind het vooral jammer omdat man en ik altijd samen sportten voordat dochter er was. Nu doen we bijna niks samen, behalve op de bank serie kijken haha. Dacht dus dat samen sporten in het weekend misschien de oplossing daarvoor kon zijn. We gaan gewoon nog even puzzelen thuis.