In vind vooral kots In zijn algemeenheid vies. En als mijn man in staat is het zelf op te ruimen dan graag, als hij dat niet is doe ik het zonder kotsneiging gelukkig. Iets wat ik eigenlijk nog goorder vind, zijn roggels, uitspugen in de wasbak, maar niet even wegspoelen. Dan krijg ik echt braakneigingen. Maar die kom ik zelden nog tegen, ik word ook wel echt heel link als ik er een vind. Verder is het een tick van me om als we in de auto zitten zijn gezicht te controleren als hij rijdt. Dus dan is het. ‘Je hebt een meeëter op je wang’ .Man; ‘doe ik thuis wel‘ ik; Maar hij valt heeel erg op!, Of, ‘Je hebt een snotje uit je neus hangen’ en, ‘ je hebt een lange neushaar, en, ‘je hebt een lange wenkbrauwhaar’. Inmiddels ligt er al heel wat DNA van man aan de kant van de weg . Wat anderen ook zeggen, ik vind hem niet vies, maar ik hoef niet te zien als hij zijn kont afveegt, als het moest zou ik het wel doen. Ik weet eigenlijk ook wel zeker dat mijn man nog minder vies van mij is.
Ik werk in de zorg. Dan ben je al zoveel gewend. Enigste waar ik nog steeds niet tegen kan. Is iemand horen braken. Of het braaksel opruimen. Kan zelf ook amper braken. Sta dan huilend boven de wc pot
Nou ja. Ik vind het echt heel erg vervelend als hij een dikke scheet laat. Echt smerig. En verder vind ik het allemaal wel meevallen. Maar goed ik doe dan ook vies werk (oren uitspuiten bijvoorbeeld). Dus ik kan veel hebben.
Wat ik echt ranzig vind is dat die zijn nagels knipt boven een bakje en dat gooit die dan in de prullenbak en zet het bakje op de aanrecht maar dan altijd zit er nog een nageltje in. Wanneer die verkouden is gruwel ik echt van hem omdat die overal zakdoeken tussen propt. Zo ranzig gewoon. Ik verschoon dan ook elke dag het bed. Poep en plas ben ik dan weer niet zo vies van. Daar heb ik mijn dettoldoekjes voor
Wat schrijf je dit lief! Maar misschien vind ik dat ook omdat ik zelf precies zo ben. Het enige wat ik niet fijn vind is zweetlucht. Maar als ik dat ruik bij hem (hij nooit bij mij want ik zweet echt nooit: zelfs in de sauna duurt het eeuwen voor er een druppel uitkomt), dan hoef ik het maar te zeggen en hij gaat douchen en andere kleren aantrekken. Als het moest veegde ik z’n kont af en ik heb ook weleens zijn kots opgeruimd. Geen probleem. Toen ik drie operaties had in 3 maanden vorig jaar, heeft hij me weleens op de wc gezet of me het bad ingedragen. Allemaal geen probleem. Na de bevalling als er wat bloed op de wc-bril zat: hij veegde het gewoon weg met doekjes die hij daar zelf speciaal voor had gekocht. Ik vind dit echt heel erg fijn!
Ik heb gister nog een foto van zijn enorme drol gezien omdat hij daar zó ontzettend trots op was, vrijwillig ja.. Hebben elkaar nog net geen high five gegeven. Zegt denk ik wel genoeg. We zijn heel vrij bij elkaar en vinden niet snel iets vies. En ik ben daar echt heel blij mee. We zeggen wel eens, wij zouden niet gauw weer een andere man/vrouw vinden die dit allemaal van elkaar accepteert. Maar kunnen ons dan ook niet voorstellen dat er stellen zijn die hun scheetjes op de gang laten bijv. Edit: moet trouwens wel eerlijk zeggen dat mijn man ook niet van voeten houdt en dat ie dan ook niet snel zonder reden aan mijn voeten komt. Maar dat is dan ook het enige wat ik kan verzinnen..
Zijn opgedroogde snot aan de douchemuur haal ik eraf met zijn nagelborstel, maar meer omdat ik het aanblik van zn snot dat mij aanstaart erger vindt dan t schoonmaken als ik al onder de douche sta. Puisten, geweldig! Maar zou dat ook zo bij een wildvreemde doen. Ik vind t niet prettig als hij gaat plassen terwijl ik ook in de badkamer ben. Ik wil hem nooit kussen of aanraken als hij van zijn werk komt, groezelig, zweterig, stinkend naar werkplaats met wat oud zweet brrr. En zn voeten en nagels, jakkes. Maar ik zou nog liever toiletten ontstoppen dan dat ik pedicure zou worden dus t is een algemene gruwel die voeten
Lastige vraag vind ik het. Als het noodzakelijk zou zijn dan zou ik het uiteraard doen maar het zal me niet makkelijk afgaan om kots op te ruimen. Heb het gelukkig maar 1x hoeven doen en ik ging letterlijk over mn nek en stond zelf te kotsen tijdens het opruimen. Ik zou me er overigens ook niet prettig en bezwaard voelen als hij mn kots zou moeten opruimen of erger, mn billen moeten afvegen maar aan de andere kant ..wat moet dat moet.. Ik zou het in ieder geval wel allemaal doen als het moet. Bij mn kinderen geen enkel probleem trouwens al gruwel ik wel bij het idee dat ik het van de oudste zou moeten doen. Ik houd overigens ontzettend veel van hem haha
Ik ben niet snel vies van mijn man, maar het is hier wel zo dat we onze eigen kots opruimen als dat gaat. Meestal geven we netjes over in de wc of in een emmer en is het zo weggespoeld. Verder heeft hij veel vieze dingen gezien van mij tijdens zwangerschappen, bevallingen en daarna. En ik heb hem ook weken verzorgd in bed vorig jaar, waarbij ik ook dagelijks zakjes vol warme urine heb leeg gekiept in de wc enzo Naar de wc gaan met de deur open hoeft van mij niet, ik hou zelf wel van die privacy en niet zo van de verrassing dat als ik de hal in stap ik meteen iemand op de wc zie zitten.
Ik ben snel vies van dingen. Als kind waren mijn ouders nooit vies van iets, deden echt de goorste dingen met en bij elkaar. Denk dat ik juist daardoor zeer gevoelig ben. Afgeknipte teennagels, haren in het afvoerputje, puistjes, speeksel....alles een nachtmerrie voor mij. Kots van iemand anders dan de kinderen (en dat is al erg!) Kan ik niet opruimen zonder zelf te moeten spugen.m, dus dat zit er helaas niet in. Mijn man is ook best vies van zoiets, dus hij verwacht het gelukkig ook niet van mij Trouwens, ik ben net zo vies van mijn eigen braaksel en afgeknipte teennagels, dus niet alleen bij anderen.
Ow afgeknipte teennagels kom ik nooit tegen en laat ik nooit slingeren. Als ik telkens nagels in bad zou vinden, zou ik dat ook niet waarderen.
Iets minder vies als van een willekeurige ander persoon. Ik lig namelijk wel naast hem in bed en ik geef hem een kus.. Oh en we hebben sex Ik eet niet van zijn bord/lepel. Ik drink niet uit zijn glas/blikje. Ik zal nooit een hapje van zijn eten pakken oid.
sommige dingen hier hebben gewoon met persoonlijke verzorging te maken vind ik. Teennagels, puisten, oren etc doet ie mooi zelf. Doe ik toch ook. Waarom zouden we in hemelsnaam elkaar confronteren met nagels en pus? Verder zijn we absoluut niet vies van elkaar en ook gewoon erg hygiënisch
Oh en we eten natuurlijk gewoon van elkaars lepel en drinken uit elkaars glas. Ik bedoel, we geven elkaar ook een kus en hebben seks dus nee, dat vind ik niet raar
Ik werk in de zorg. Niets is vies genoeg voor mij. Haha Met liefde ruim ik bvb braaksel op als mijn man daar niet toe in staat is. Puistjes kom maar op. Wc deur blijft open staan als er geen visite is natuurlijk. Dit geld trouwens ook voor mijn man. Vies zijn we totaal niet van elkaar.
Nou ja dat vind ik ook. En als het nodig is ruim ik echt wel achter hem op, maar de wc deur kan mooi dicht en boeren/scheten wordt hier niet gewaardeerd.
Ik wilde dus echt reageren dat het afhankelijk is van het moment van de dag Als hij net wakker is hoef ik geen uitgebreide zoen ofzo en zijn nagels hoef ik ook nergens te zien. Maar verder.... Tsjah, neem aan dat je in bed met elkaar ook niet heel koosjere dingen doet toch