Ik ben niet zo snel vies van een ander, ik ben verpleegkundige dus ben wel wat gewend. Kijk ik vind het fijn nee maar om nou te zeggen ik ben vies van een ander. Ik vind alleen voeten niet mooi, vies niet zo zeer mijn man heeft nette voeten. Maar voeten over het algemeen bleh.
Komt natuurlijk ook wel eens voor dat je niet op tijd een emmer hebt of zo ziek bent dat je het niet kunt opruimen. Heb ook overgegeven na mijn 1e keizersnede. Kon niet eens lopen, laat staan het opruimen.
Ik ben wel een beetje vies van mijn partner denk ik. Zijn teennagels knippen, puisten uitknijpen of in zijn badwater zitten zou ik dus echt niet doen. Nu moet ik wel zeggen dat ik bij mijzelf ook niet graag mijn teennagels doe of puisten uitknijp oid...ik ben dus eigenlijk ook best vies van mijzelf.
Er zijn altijd wel collega's die er tegen kunnen die het dan willen opruimen als je het lief vraagt. 1x geen collega voorhanden en toen heb ik het zelf opgeruimd met tussendoor zelf ook braken. Verschrikkelijk vies...
Zo hard snuiten dat spetters blijkbaar rondvliegen.. En dus niet merken dat het op de wand zat. Geen hele klodders hoor, maar voor mij vies genoeg. En mn man vond het blijkbaar net zo vies want heb het daarna nooit meer gezien.
Wel grappig om te lezen dat veel mensen het vies vinden om in elkaars bad water te liggen. Ik heb jarenlang 1x per week een bad gedeeld met mijn partner (met dure lush bad spullen). Nu helaas geen bad meer
Ik denk dat ik best vies van hem ben dan. Ik heb ook een voeten fobie. Vind voeten echt goor! Sokken idem Zijn kots mag hij zelf opruimen! Ik ga niet in zijn badwater zitten. Ik eet ook niet iets waar hij van gegeten heeft Andersom zou hij m'n kont nog afvegen en wassen als het moet
Oh helemaal niet vies. Ok de dingen die jullie noemen vind ik wel smerig zoals vooral snot maar ach,als hij het opruimt Kont wassen,zetpil erin doen,kots ruimen maakt me allemaal niets uit. Alleen puistjes uitknijpen vind ik vies dan. Maar ik kijk wel dr Pimple.. Oh en ik heb haast een lange haren fobie,wiens haar dan ook. Een lange haar in mijn eten en ik gooi het weg want dat moet van een vreemde zijn dan brr
Puisten uitknijpen vind ik echt goor en doe ik echt niet. Gooi d'r maar alcohol op dat het uitdroogt. Mijn moeder en zusjes zijn van het puisten uitknijpen , ik heb het te veel gezien. En op de wc is de deur dicht. Nog nooit mee gemaakt dat hij gekotst heeft. Nagels ruimt hij op, oor haren doe ik als hij het niet goed kan zien.
Nou, precies dit dus! Met als toevoeging dat zijn billen en alles wat daaruit komt ook echt een no go is voor mij..
Samen in bad: gezellig maar ik hoef echt niet in zijn badwater als hij er zelf al een poos in heeft liggen weken. Nagels: mijn man heeft nogal last van kalknagels en schimmeltenen. Hij doet al jarenlang er alles aan wat in zn bereik ligt maar het blijft ranzig. Ik kijk liever niet naar zijn tenen We sporten beiden veel. Mijn eigen nat bezweette sportkleding vind ik prima om aan te raken maar zijn natte sportkleding vind ik echt te goor voor woorden Ik haat het als hij het niet netjes uithangt aan de rand van de sportwasmand (ik doe altijd de was en heb voor alle soorten was aparte manden ) Zoenen doe ik ‘s ochtends niet voor dat er tanden zijn gepoetst. Ik vind ochtend geur niet echt een zenuwprikkelende geur/smaak dus nee dank je. Verder ruimt hij altijd zijn eigen nagels, kots etc op. En kakt en plast hij met de deur dicht dus daar geen last van. Ohhh wait! Hij ‘vergeet’ altijd om wc verfrissen te gebruiken na dat hij #2 heeft gedaan... Die lucht..:
Verschrikkelijk dan heb ik liever geen kus. Heb dat overigens ook tegen mijn man gezegd, gebeurt hier niet meer.
Ik ben helemaal niet vies van hem eigenlijk. Ik vind alleen zn scheten echt niet te doen Misschien ben ik zelf ook wel een goor wijf eigenlijk hahahaha. Oh en voeten zijn sowieso ranzig. Die tel ik niet eens mee hierin
Ik ben helemaal niet vies van hem. Kijk, ik sta echt niet te juichen als ik zijn kots moet opruimen, maar doe het met liefde. Mijn man heeft 10 jaar geleden kanker gehad. In die periode heel veel kots mogen opruimen, medicatie toe moeten dienen, omdat hij te laat bij de wc was ontlasting opgeruimd. Dan zeg je echt niet dat hij zijn eigen kots of ontlasting maar moet opruimen.... Ach en dan doe ik nu niet moeilijk over een snotje of teennagel
Ik kan op zich ook wel veel hebben maar het ligt aan de situatie. Als hij ziek is ofzo, dan help ik hem. Kots ruimen vind ik wel echt een dingetje maar dat zou ik wel doen. (Ook al ga ik dan zelf bijna over mijn nek) Maar als hij gewoon gezond is, dan kan ik sommige dingen niet zo goed hebben. Bijvoorbeeld stinkvoeten, lange teennagels, afgeknipte teennagels die rond slingeren (het is ook nooit goed he hahaa) scheten, sporen in de wc of nog erger in zijn onderbroek ga zo maar door. Voor corona moest ik hem ook heel vaak wijzen op handen wassen. Dat is nu minder geworden gelukkig. Maar ik moet zeggen dat ik zelf ook wel heel schoon ben, dus misschien ben ik ook wel een zeikerd maar voor mij zijn het gewone hygiëne"regels".
Ik ben niet gauw vies van hem. Ik heb wel heel veel moeite met poep , dus als die zich ooit onder schijt mag die het zelf opruimen. Ik zit ook regelmatig te kokhalzen boven de luiers van L, terwijl in kots zonder problemen opruim. Enige wat ik echt ranzig vind is dat mijn man soms een neushaar eruit trekt.