Hoe "vies" ben jij van je partner?

Discussie in 'De lounge' gestart door Prettykitty, 20 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.266
    1.901
    113
    Vrouw
    Haha.. ochtendseks prima, als we elkaar maar niet aan hoeven te kijken :rolleyes:

2. AliceBlue

AliceBlue Actief lid

13 feb 2020
    107
    49
    28
    Vrouw
    Grappig zo was mijn vader ook. Ik werd ooit gebeten door de hond van de pastoor en hij heeft een tijd staan vloeken en doen. Hij heeft ook echt geen slecht hart,kan ook lief zijn maar ik had liever mijn oom als vader omdat die nooit schreeuwde. Als ASS heb ik van hem weinig zelfvertrouwen gekregen en hetzelfde van de leraren op school en zwemles die schreeuwden hebben me echt heel onzeker gemaakt. Mijn pa hield zeker van ons en nog steeds maar dan lees ik in boeken dat kinderen met hun vader knuffelden en hun moeder,nou dat hebben wij nooit gedaan. Alleen toen mijn vader kanker had en verrekte van de pijn ben ik een paar dagen met hem meegeweest naar alle onderzoeken en bij hem gebleven. Ik zat toevallig tegelijk op de PAAZ maar daar konden ze even wel zonder mij ;) Dat schreeuwen van pijn vond ik echt afschuwelijk en ik moest ook janken toen ie zon pijn had na zijn operatie.

3. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.775
    3.125
    113
    Vrouw
    Niet iedereen heeft een boven en beneden. :D

citroenrasp en Vero0504 vinden dit leuk.
  4. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Wat een topic :)

Hier niet vies van elkaar. Maar zijn sokken mogen niet in de was bij mijn ondergoed

5. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.504
    12.053
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    haha dat denk ik nou ook altijd. ;)

6. AliceBlue

AliceBlue Actief lid

13 feb 2020
    107
    49
    28
    Vrouw
    Daar kun je echt NIETS aan doen. Mijn nichtje heeft het ook en die heeft er zelfs medicijnen voor omdat het zo heftig is helaas.

Marleen31 vindt dit leuk.
  7. AliceBlue

AliceBlue Actief lid

13 feb 2020
    107
    49
    28
    Vrouw
    #107 AliceBlue, 25 nov 2020
    Laatst bewerkt: 26 nov 2020
    Dit zullen jullie wel vies vinden.

Trouwens toen alles nog goed ging met ex en mij en hij de deur op de haak deedvan de plee,deed ik heeel langzaam de klink naar beneden,rende naar de bank en zei: ik zit gewoon hier! En dan pleepapier onder de deur door schuiven. Overigens deed hij dat ook met mij en dan school ik pleepapier onder de deur door zodat de kat dat greep. Dat was overigens meest bij plassen :p

Ps wij hadden niet eens een aparte tandenborstel voor elkaar of een kam en toen ik niet zo ziek was gaf ik ook niet om zn adem en kusten we elkaar in de ochtend tijdens sex. Het enige wat ik dan vies vond was als hij zijn nagels knipte en op tafel leggen maar daar zei ik meteen wat van.

8. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Dit exact had ik kunnen schrijven.
    Hoewel mijn man dus echt heeft moeten leren dat een maandverband of tampon in plastic niet vies is. Heb ooit met een baarmoederinfectie op de wc gezeten, ging bijna van m’n stokje en hij heeft uiteindelijk geholpen met wassen voordat ik naar t ziekenhuis werd afgevoerd. Dat heb ik hem heel lang kwalijk genomen. Sindsdien in hij minder vies. Als het echt moet kun je veel aan maar we zijn beiden wel snel vies van iets.

Kotsen van de drank bijv dan heeft hij echt een probleem. Verder gelukkig nooit echt vieze dingen gehad. Ja paar flinke wonden gehad maar ben dan niet vies van zijn bloed.

9. An79

An79 Fanatiek lid

8 jun 2015
    1.092
    575
    113
    Ik ben vrijwel nergens vies van wat mijn man betreft. Alleen als hij in zijn neus zit en er even mee gaat zitten draaien, daar word ik wel onpasselijk van.
    Maar verder, ik poets gerust mijn tanden met zijn tandenborstel, ruim zijn nagels op als ze ergens slingeren en als t echt moet, ruim ik zijn kots op. Al is dat laatste wel een dingetje, heb niet zo'n sterke maag.

10. aYh4L8

aYh4L8 Niet meer actief

Ben niet zo vies van hem, maar als hij zou kotsen of van diarree in zn broek zal doen mag hij dat mooi zelf opruimen, andersom ook trouwens hoor.. oja en zichtbaar snot is niet zo smakelijk :|

11. Leni88

Leni88 Bekend lid

16 sep 2014
    807
    422
    63
    Vrouw

Wat je daar opnoemt zou ik ook allemaal vreselijk vies vinden.
    Maar eh...waarom doucht hij rustig 4 dagen niet? Omdat hij het huis niet verlaat? Vind hij het niet gênant als jij hem vind stinken?!

12. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Ik ben heel snel vies van dingen dus ook van mijn man, ik vind voeten ronduit smerig en daar wil ik niks mee te maken hebben en die hoef ik ook niet te bekijken van niemand niet.
    Neig beetje naar smetvrees met een hoop dingen dus ja ik ben vies van mijn man terwijl hij super schoon is en zichzelf heel goed verzorgd maar hou gewoon niet van vieze dingen zoals kots, teennagels, snot, poep en alles. Brrrrrrrrrrrrrrrrrr!

13. JongetjeM

JongetjeM Bekend lid

28 jan 2015
    959
    216
    43
    ---+
    Hier blijkbaar ook poetjes..

Wij zijn totaal niet vies van elkaar, plassen en poepen bij elkaar op de badkamer (met billen afvegen ben je wel alleen). Scheten doen we gewoon overal in huis. Elkaars tandenborstel, glas, lepel oid gebruiken is geen probleem.

Douchen elke dag en zijn wat dat betreft erg schoon.

Ochtend adem en gepulk aan teennagels vind dan wel weer gruwelijk.

Echte zorg voor elkaar nog niet nodig geweest.

14. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.466
    582
    113
    De tandenborstel is voor mij echt een grens. Hij mag ECHT ECHT zijn tanden niet met die van mij poetsen. Dat vind ik zo vies. Hij zou het andersom dan weer geen probleem vinden. We komen niet bij elkaar op de wc, poepen sowieso echt nooit plassen liever ook niet.
    Zelfde glas geen probleem, voeten puistjes etc allemaal geen probleem. Als hij ziek zou zijn zou ik ook geen problemen hebben om op te ruimen.

15. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Interesseert hem niet. Hij gaat overigens wel douchen als ik zeg dat hij stinkt gelukkig. Dus misschien interesseert het hem enigszins ;) maar vies is het wel ja.

Deel Deze Pagina