hoe vieze, beschimmelde douche/badmatjes weer schoon krijgen?

Discussie in 'De lounge' gestart door hanna76, 3 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Die kosten iets van 3 euro bij de Xenos hahaha.

Maar hier wordt ie inderdaad ook opgehangen voor te drogen na gebruik

2. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Hm.... handig idd. om te weten! Nou ja, ik ga de matjes nu zoooooo goed behandelen, dat ik nooit meer nieuwe matjes nodig heb! :D

3. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.735
    7.501
    113
    Vrouw
    duur:(
    pas nog 1 gekocht voor rond de 6 euro bij de ikea. action heeft ook vaak goedkope.

4. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Ja, ik vind 9,99 vrij duur, maar goed, dat heb je als je bij de verkeerde winkel je inkopen doet. ;)

5. Zonnestraal2

Zonnestraal2 Bekend lid

28 jul 2009
    793
    0
    0
    Duur? die dingen kosten idd niks had action ze niet xenos heeft ze zeker voor paar euro

6. Astre

Astre Niet meer actief

Ik koop elk half jaar een nieuwe bij de Ikea voor een paar euro. Je krijgt korting met de ikea familycard op de matjes.

Cloor en antischimmelspul allemaal geprobeerd, maar als je eenmaal schimmel hebt is het nauwelijks uit te roeien en wordt het alleen maar erger. De middeltjes zijn alleen maar uitstel van executie en voor de paar euro elk half jaar mijn energie niet meer waard.

7. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Hier gewoon geen badmatje. Bodem van de douche is lichtjes geribbeld zodat we niet uitschuiven.

Zelf zou ik dat ding gewoon elke keer na 't douchen ophangen. En er desnoods 2 kopen dat je kan afwisselen.

8. Astre

Astre Niet meer actief

Ik hang hem altijd op en toch krijg ik schimmel. Ik kan het niet voorkomen :(

conejita vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina