Hangende oogleden...

Discussie in 'De lounge' gestart door palmie37, 20 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Bah ik begin er nu wel echt last van te krijgen, savond kan ik mijn ogen bijna niet openhouden van vermoeidheid, hoofdpijn en ik frons als een gek!
    Daardoor lijk ik altijd sjaggie terwijl ik dat niet ben.
    Wil er toch eens mee naar mijn ha maar ben benieuwt of iemand ervaring heeft met een ooglid correctie en of het word vergoed?

2. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    mijn moeder moest het van neuroloog doen omdat het evt zou helpen bij de vermindering van de hoofdpijn,maar helaas werd het niet vergoed!..

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.818
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    mijn moeder had continue wondjes op haar oogleden, soort van smetplek idee eigenlijk, omdat het zo erg hing...

Bij haar werd het uiteindelijk dus wél vergoed. Maar ik weet wel dat ze erg streng zijn inderdaad.

4. Marik

Marik Bekend lid

21 okt 2011
    885
    0
    0
    Manlief is toevallig afgelopen donderdag naar huisarts gegaan voor hetzelfde probleem.
    Huisarts kan jou alleen doorverwijzen naar plastisch chirurg in het ziekenhuis.
    Die plastisch chirurg nodigt jou uit (bij ons is dat zo, kan ook zijn dat je middels de verwijzing zelf een afspraak moet maken)
    Die bepaald adhv de medische noodzaak of het vergoed wordt of niet.
    Huisarts zei tegen m'n mannetje dat hij van de ergste vermoeidheid af is. Hoofdpijn wist ze niet zeker, dat kan ook blijven.

Je ziet dat manlief zijn oogleden echt tegen ze oog aan hangen, dus ik ga er van uit, net als bij m'n moeder, dat het vergoedt wordt

Dus gewoon ff je huisarts bellen en afspraak maken!

5. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Bij m'n ma is het een paar jaar terug gedaan, werd toen wel vergoed. Haar oogleden hingen heel erg op haar wimper, ook hoofdpijn ervan. En ik vind het erg mooi gedaan.
    Vergoeding hangt zoals al genoemd af van de medische noodzaak

6. Vash

Vash Bekend lid

24 nov 2008
    889
    0
    0
    Amsterdam
    Mijn collega heeft het ook gedaan, maar volgens mij werd het alleen vergoed als je de vier sterren verzekering had. Ik zou even goed kijken of je nog wilt switchen of niet.

7. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Thanks dames, ga het toch eens proberen, dit is ook niks en tja als je niet probeerd.....

Deel Deze Pagina