Hoi! We gaan volgende week met ons gezinnetje op vakantie naar Maspalomas. Nu hebben we voor ons zoontje van bijna 3 een portable dvd speler gekocht. Deze kunnen we toch ook gewoon in het vliegtuig gebruiken? Ik neem aan dat dat bij alle spelers wel kan toch? ( hij ligt nu niet bij mij maar bij mijn ouders endie zijn er niet..). Heb alwel zo'n stekker etc erbij gekocht maar geen idee of zede ook op batterijen kan? Heb er zelf echt geen verstand van. Vis internet gekocht en op de site staat het ook niet duidelijk... Thanks!!
ik heb er 1 met een accu, dus die moet opegeladen worden.... dan kan ik er 2 films mee kijken en moet hij weer aan de lader.... is het een nieuwe of 2e hands? want anders ben ik bang dat de accu niet al te lang meer mee gaat en je dus een stopcontact moet hebben of ander oplaadpunt..misschien aansteker in auto. Weet niet of het een merk is of onbekend maar heb er nu al 2 gehad die door het lange spelen een banderig luchtje kregen vanwege de warmte...
De meeste zijn op accu en moet je dus tevoren opladen. Veel portable dvd's gaan maar zo'n 2 uurtjes mee. Ik heb er laatst 1 gekocht bij BCC die 7.5 uur meegaat! Mocht je interesse hebben kan ik even kijken welk type het is voor je...
Thanks allemaal!! Het is een nieuwe van Akai... Ik heb hem juist gekocht voor in het vliegtuig.. Anders doe ik het retour en bestel ik een andere.. Mijn man is weg voor het werk en komt pas 2dg voor de vakantie thuis.. Echt niets voor mij om dit uit te zoeken hahah!! @Lovely ; dat zou fijn zijn! Dank je!
Wij hebben er 1 die het zo;n 2 uur doet als hij volledig opgeladen is. Dat is voor een Europese vlucht redelijk te doen,....je mag het toch niet gebruiken bij start en dan is naar buiten kijken ook nog leuk etc;...