Ivm een vorige mk , mag ik nu al naar de vk met 7 weken. Vraag me af of je het hartje met 7 weken ook al horen ? Iemand ervaring hiermee?
hoihoi, Neeh met 7 weken mogen ze nog niet met de doppler luisteren ivm met de schadelijke stralingen, wel kun je een echo vragen! Succes!
hoi Tanja, omdat ik ook een miskraam heb gehad heb ik eerder een echo gekregen. ik heb gekozen voor een echo met 9 weken daarop zag je het hartje goed kloppen. liefs chantal.
hoi tanja, Dat mag pas vanaf 12 weken... Ik zou gewoon een vroege echo vragen als ik jou was...en vooral op je lichaam en op je kindje proberen te vertrouwen! Het komt deze keer vast goed wijffie!
Bij mij ook via het echo apparaat. En dat was bij 7 weken. Maar je kan het via de echo ook zien hoor.
Je kunt het hartje in ieder geval ZIEN kloppen bij de inwendige echo. En dat is ook echt heel mooi! Ik was ook erg blij het te zien kloppen na bloedverlies te hebben gehad.
Meestal kun jezo vroeg het hartje niet horen omdat de embryo dan nog te klein is en je baarmoeder nog achter je schaambeen. Je kunt wel het hartje zien op een (inwendige) echo. Met 10-12 weken kun je het hartje wel horen, als je baarmoeder boven je schaambot uit komt.