Donderdag heb ik mijn 1e echo, ben dan 6 wkn en 3 dgn. Ik heb vorige week 2 dgn bloedverlies gehad en maak me erge zorgen. Daarom mocht ik nu al een echo maken. Wat kan ik verwachten? Klopt het hartje al met 6wkn en 3 dgn? Wie heeft hetzelfde meegemaakt?
volgens mij kan je het hartje nog niet horen, maar wel al zien kloppen. Krijg je een uitwendige of inwendige echo? spannend meid!
Ik had een (inwendige) echo met 6 weken en 2 dagen. Wij zagen het hartje al kloppen! Je ziet verder niet veel, tenminste ik kon er geen mensje van maken (zou ook nog wel erg vlug zijn). Aanstaande donderdag krijg ik mijn 2e echo, dan ben ik 8 weken en 1 dag. Op deze site kan je voorbeeldecho's bekijken http://www.9maand.com/zwanger/echo/echo6w.php Liefs, Tantan
Ik heb een echo gehad bij 6 weken en 4 dagen..zag toen 2 hartjes (tweeling ) kloppen, verder zie je niet veel. Succes!
Ik heb ook echo gehad met 6w3d, omdat ik een bloeding had gehad. Alles zat gelukkig nog op z'n plek en we hebben het hartje gezien en horen kloppen. succes donderdag!
Succes vandaag in het ziekenhuis, ik hoop dat je zometeen gerust ben gesteld en dat je ons kan vertellen dat je echo mooi was. Liefs Jolie
Dit vind ik zo erg om te lezen, waarom is het lezen zo oneerlijk?! Ik wens je veel sterkte ik hoop echt dat je niet nu bij de pakken gaat zitten en hoop houd. Ik weet dat het moeilijk te geloven is nu maar je lichaam stoot het niet zomaar af. Ik denk aan je. Liefs Jolie